Pasaules turīgajiem karstgalvjiem un benzīngalvām, kā arī pārtikušām dāmām Holivudā un Maiami atkal būs par ko sapņot. Proti, no Ferrari modeļu klāsta izslēgts automobilis ar vārdu 488 GTB, taču tā vietā nācis jauns modelis ar visu laiku jaudīgāko Ferrari V8 motoru.
Ferrari atvadās no 488 GTB un tā vietā prezentē visu laiku jaudīgāko V8 modeli
Jaunās mašīnas nosaukums ir Ferrari F8 Tributo, un tas noteikti būs starp bildētākajiem automobiļiem Ženēvas autošovā, kur arī notiks tā globālā prezentācija.
Kā norāda Ferrari, automobiļa vārds Tributo (nozīmē - veltījums) ir saistīts ne tik daudz ar Ferrari zīmolu un tā vēsturi, bet gan supermašīnai vidū iebūvēto 3,9 litru V8 turbomotoru, kurš trīs gadus pēc kārtas (2016., 2017. un 2018.gadā) izcīnījis Starptautiskā Gada dzinēja titulu.
F8 Tributo uzstādītais spēka agregāts attīsta 720 zirgspēkus, jeb par 50 ZS vairāk nekā priekšgājējs. Vienlaikus auto ir par 40 kg vieglāks nekā 488 GTB, un tam ir optimizēta aerodinamiskā efektivitāte. Rezultātā F8 Tributo spēj 100 km/h sasniegt 2,9 sekundēs, 200 km/h - 7,8 sekundēs un maksimāli attīsta 340 km/h.
No 488 GTB sportiskākās versijas Pista jaunais modelis ir aizguvis S veida kanālu, kas gaisa plūsmu novada no bampera apakšējās malas caur speciālu lūku novada pāri priekšējam pārsegam, vējstiklam un jumtam, tā palielinot piespiedējspēku. Tāpat F8 Tributo jauno LED lukturu šaurā korpusa dēļ bijis iespējams ieviest papildus ventilācijas atveres, kas gaisu novada riteņu arkās un palīdz dzesēt bremzes. Ferrari norāda, ka tādējādi nav bijis nepieciešams palielināt bremžu sistēmu, kaut arī ātrums jaunajam modelim ir lielāks. Aizmugurē aerodinamiku savukārt optimizē pilnveidotais pusloka formas antispārns, zem kura atrodas apaļie lukturu bloki.
Var piebilst, ka pēc Automotive News Europe informācijas Ferrari šā gada gaitā plāno parādīt piecus jaunus vai atjaunotus automobiļus, tai skaitā arī hibrīdauto ar V8 motoru.