Pajero krāsas un interjera noformējumu pircējs var izvēlēties, bet par tehniku viņam galva nebūs jālauza. Mitsubishi Pajero mūsu pusē ir pieejams tikai ar pilnpiedziņu, tikai ar piecu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un tikai ar 3,2 litru četru cilindru dīzeļdzinēju, kas attīsta 190 ZS un 441 Nm jeb tieši tik, cik nepieciešams, lai dotos pretī nezināmajam turp, kur ar parastu auto nebrauktu. Automobiļa pašmasa ir no nepilnām 2,3 tonnām, tādēļ par sportisku to nenosauksi. Auto ir arī samērā liels, un pagriežamība jeb manevrētspēja liek nedaudz pamainīt braukšanas paradumus, lai varētu pārvietoties pilsētā. Toties redzamība uz visām pusēm ir laba un, kad pierasts, ka pagriezienu trajektorijas būs platākas nekā parastiem vieglajiem auto, Pajero var dēvēt arī par betona džungļiem piemērotu auto. Kāds varbūt tam nepiekritīs, taču nevarēs arī noliegt, ka īsts džips ir tieši tas, kas nepieciešams Rīgā, kur starp bedru virknējumiem vietām pagadās arī kāds nebojāts ielas posms. Pajero itin labi tiek galā arī ar nestandarta situācijām. Maksimālo mašīnas potenciālu pārbaudīt gan nesanāca, jo tad katram gadījumam nāktos saorganizēt atbalsta grupu ar lāpstām un traktoru, taču piedzīvot, ka auto bez piepūles tiek galā ar tādu pamatnes slīpumu, ka caur vējstiklu redzamas tikai zilas debesis vai smiltīs atstātas riepu protektora pēdas, ir visnotaļ pārliecinoši.
Mitsubishi Pajero tehniskie dati