Pakalpojuma apkalpošanas maksa ir divi eiro mēnesī, bet katram papildu objektam - klients saņem apkalpošanas maksas atlaidi 50% apmērā. Turklāt līgumā klientiem nebūs paredzēti sodi līguma laušanas vai produkta maiņas gadījumā, skaidroja Vancāns.
Jautāts, kā, piedāvājot klientiem iegādāties elektroenerģiju par vairumtirgus cenām, uzņēmums pelnīs, Vancāns aģentūrai LETA pastāstīja, ka uzņēmuma peļņa veidosies no apkalpošanas maksas, kas ir divi eiro mēnesī.
Uzņēmums piedāvās vairākus papildproduktus - produkta "Dinamiskais" klienti par vienu eiro mēnesī varēs iegādāties apdrošināšanu, ar kuru "Enefit" garantēs, ka cena nepārsniegs noteiktu līmeni, bet, ja pārsniegs, uzņēmums to kompensēs. Savukārt visiem klientiem būs iespējams par vienu eiro mēnesī iegādāties zaļo enerģiju - tas nozīmē, ka klients zinās, ka viņa nopirktā enerģija ir saražota no atjaunīgiem energoresursiem. Turklāt par vienu eiro mēnesī varēs iegādāties elektroierīču apdrošināšanu, kas nozīmēs, ka visas klienta elektroierīces ir apdrošinātas pret bojājumiem, ko varētu radīt strāvas traucējumi.
"Fiksētais" produkta līgums tiek slēgts uz diviem gadiem. Vancāns pastāstīja, ka brīdī, kad ar klientu tiek noslēgts līgums, tas nosacītais elektroenerģijas apjoms tiek nopirkts divus gadus uz priekšu. "No vienas puses mēs riskējam, jo klients var aiziet prom un līgumsoda nav, bet mēs ticam, ka serviss un viss pārējais palīdzēs saprast klientiem, ka nav vērts," stāstīja Vancāns.
Vancāns pastāstīja, ka uzņēmums izstrādājis arī mobilo aplikāciju, kurā klienti varēs detalizēti apskatīt savu patēriņu, aktuālo biržas cenu, ievadīt skaitītāju rādījumus un apskatīt noslēgtos līgumus.