"Orkla" pārstāvji pastāstīja, ka "Orkla Foods Latvija" valdes priekšsēdētāja Lolita Bemhena nolēmusi meklēt jaunus izaicinājumus ārpus "Orkla". Viņa turpinās strādāt "Orkla Foods Latvija" līdz šā gada vasarai un palīdzēs apvienošanas procesa norisē.
"Biju līdzdibinātāja "Spilvai" 1992.gadā, kas sākumā bija mazs uzņēmums, bet mums izdevās sasniegt lieliskus rezultātus un augt - gan pirms, gan pēc pievienošanās "Orkla" ģimenei 2004.gadā. Es esmu pārliecināta, ka šis ir īstais brīdis pārmaiņām manā dzīvē. Es turpmāk vēlos vairāk laika pavadīt kopā ar ģimeni, pievērsties dažādiem hobijiem, kā arī rūpēties par savu veselību un labsajūtu, bet vēlāk, iespējams, es meklēšu jaunus izaicinājumus gan personīgi, gan profesionāli," uzsvēra Bemhena.
"Orkla" pārstāvji informēja, ka pagaidām nav plānots samazināt abu uzņēmuma darbinieku skaitu, taču šāda iespēja nav izslēgta nākotnē.
"Orkla Latvija" apvienos divus uzņēmumus "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" un "Orkla Foods Latvija", kuru kopējais apgrozījums pagājušajā gadā bija 112,6 miljoni eiro.
Jau vēstīts, ka "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" konsolidētais apgrozījums 2017.gadā bija 81,196 miljoni eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2016.gadā, bet koncerna peļņa bija 3,128 miljoni eiro.
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" ir dibināta 2009.gadā un ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" pārstāv zīmolus "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "The Original Taffel Snacks" un "Pedro". Kopumā "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" eksportē produkciju uz teju 30 pasaules valstīm, tostarp Vāciju, Izraēlu, Krieviju, Lielbritāniju, ASV, Kanādu un Baltkrieviju.