Swedbank atrisinājjusi tehniskas problēmas internetbankā, norēķinos (6)

Papildināts
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
AS "Swedbank" norēķinu karte. Ilustratīvs attēls
AS "Swedbank" norēķinu karte. Ilustratīvs attēls Foto: Evija Trifanova/LETA

Swedbank piedzīvoja tehniskus traucējumus internetbankā, mobilajā lietotnē, karšu norēķinos, bankomātos, teikts Swedbank "Twitter" kontā. Pašlaik banka vēsta, ka tehniskie traucējumi ir novērsti.

"Tehnisku iemeslu dēļ īslaicīgi traucēta "Swedbank" pakalpojumu darbība - ierobežota internetbankas, mobilās lietotnes, karšu un bankomātu izmantošana," informēja bankā.

Pašlaik banka norādā - mūsu komanda ir novērsusi tehniskos traucējumus un viss atkal darbojas ierastajā kārtībā.

Pēc aktīvu apmēra "Swedbank" ir lielākā bankā Latvijā.

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu