"Grace Health" vīzija - būt virtuālam ginekologa kabinetam vietās, kur veselības aprūpe ir grūti pieejama. Tērzēšanas robotu var izmantot, lai sekotu savam menstruālajam ciklam un saņemtu emocionālu palīdzību, norāda uzņēmuma dibinātāja un vadītāja Terēze Manheimere. Māņticība tiek atspēkota ar faktiem, padomi ir zinātniski pamatoti, un lietotājām tiek sniegts apliecinājums - menstruācijas ir pavisam dabiska lieta, tās nav "netīras" un tev nav par ko kaunēties. Neviens jautājums nav pārāk muļķīgs, lai to uzdotu.
Ieklausoties mērķauditorijas vajadzībās, "Grace Health" tika izstrādāts kā ziņu apmaiņas lietotnēs integrēts tērzēšanas bots. Vietās, kur valda nabadzība un interneta pakalpojumi ir ļoti dārgi, iedzīvotāji telefonos nelādē vienu aplikāciju pēc otras. Viņiem nepieciešams tāds risinājums, kas patērē pēc iespējas mazāk datu. Pašlaik pakalpojums integrēts "Messenger" un "WhatsApp", bet tiem drīz sekos arī citas ziņu apmaiņas aplikācijas.
Protams, lietotājiem "Grace Health" būs bezmaksas sarunu biedrs. Uzņēmuma biznesa stratēģija balstās uz sponsoru (farmācijas un sieviešu higiēnas produktu uzņēmumu, apdrošināšanas kompāniju) un sadarbības partneru (klīniku, zinātnisko institūtu) piesaistīšanu. Piemēram, "Grace Health" varētu sadarboties ar "Libresse" vai cita zīmola mārketinga kampaņu, kuras ietvaros lietotājām tiktu izdalīti bezmaksas higiēnisko pakešu paraugi.
Uzņēmums joprojām attīstās un meklē labākos ceļus, kā izpildīt savu misiju. Kompānijas vadītāja sniedza nekonkrētas atbildes uz jautājumiem par to, vai angļu valodā runājošs mākslīgais intelekts varēs efektīvi "sarunāties" ar klientēm no trūcīgām valstīm ar zemu izglītības līmeni, un bažām par ētiskajiem aspektiem, reklamējot sadarbības partneru produktus sievietēm no nabadzīgākajiem sabiedrības slāņiem.