Spēļu scenāriji balstīti uz zinātniskajiem pētījumiem, un to izstrādāšanā piedalās Upsalas Universitāte. "Peppy Pals" ir sešas visā pasaulē pieejamas aplikācijas (tajās netiek izmantoti vārdi, tikai ķermeņa valoda, kustības un sejas izteiksmes, tāpēc nav valodas ierobežojumu), kā arī vairākas multfilmas, grāmatas un īpaša programma izmantošanai bērnudārzos un skolās. Aplikācijas paredzētas bērniem no trīs līdz sešu gadu vecumam, bet pārējie materiāli - bērniem no viena līdz deviņu gadu vecumam vai ilgāk.
Pagaidām piecas no sešām aplikācijām pieejamas par maksu, bet nākotnē paredzēts tās visas apvienot vienā un ieviest freemium modeli - pamatfunkcijas pieejamas bez maksas, bet par papildu saturu jāmaksā.
Aplikācijas lejupielādējušas ģimenes 150 pasaules valstīs, tomēr galvenie mērķa tirgi ir Ziemeļvalstis, Lielbritānija un ASV. Viens no uzņēmuma investoriem ir "LEGO Ventures". Līdzšinējie panākumi ir visai labi, ņemot vērā teju neeksistējošo reklāmas budžetu.
Uzaugt bez stereotipu nastas
"Olika forlag" ir godalgota izdevniecība, kas specializējas no dzimumu stereotipiem brīvā literatūrā bērniem. Mērķis - piedāvāt tādas grāmatas, kurās ikviens bērns var identificēties ar varoņiem.
"Mans dēls bērnībā vienu nedēļu dzīvoja ar mani, bet otru - ar tēvu," stāsta izdevniecības līdzdibinātāja Marī Tomisika. "Taču viņš nekad neredzēja sevi grāmatās, ko lasīja. Tolaik 30% Zviedrijas bērnu dzīvoja ģimenē, kur māte, tēvs un bērns nebija zem viena jumta, bet bērnu grāmatās vienmēr tika atspoguļots tieši šāds stāsts. Tas mani vienlaikus sadusmoja un skumdināja.