Kā saturu piedāvāt par maksu un nezaudēt lasītājus? Un kā pierādīt produkta kvalitāti? Savu pieredzi zīmola veidošanā un lietotāju pieredzes uzlabošanā konferencē "eCOM360" atklāj "The New York Times Journeys" vadītāja Viktorija Hansone.
"Inovatīva pieeja ierastām lietām ir veiksmes atslēga. Tāpēc es šodien uzvilku kleitu ar dinozauriem - lai jūs mani atcerētos," saka Hansone.
"The New York Times" (NYT) ir Ņujorkas dienas laikraksts, kas iznāk nepārtraukti kopš 1851. gada. Laikraksts ir lielākais dienas laikraksts starp tiem, kuri iznāk pilsētās, un trešais lielākais laikraksts ASV. Tas saņēmis 125 Pulicera balvas, kas ir lielākais skaits, ko jebkad ir saņēmusi kāda plašsaziņas organizācija. Laikraksta interneta versiju dienā apskata aptuveni 282 miljoni lasītāju.
NYT "Journeys" vadītāja stāsta - līdz ar straujo tehnoloģiju attīstību strauji mainās arī mediju vide. Dažādi rīki, programmas un arī informācija nekad nav bijuši tik viegli pieejami kā mūsdienās. Taču ir lietas, kas nemainās, - NYT, kas kā dienas laikraksts iznāk jau kopš 1851. gada, savas vērtības ir saglabājis.
Viktorija Hansone norāda, ka NYT nevēlas lasītājiem piedāvāt sarežģītus datus vai satraucošu informāciju bez paskaidrojuma - nozīme tam, ko dara žurnālisti, ir tikai tad, ja patiesi tiek veicināta lasītāja sapratne par procesiem un notikumiem.