Aptauja: 62% Rīgas iedzīvotāju atbalsta Skanstes tramvaja projektu (10)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ieva Lūka/LETA

Lielākā daļa jeb 62% Rīgas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā atbalsta Skanstes tramvaja ierīkošanu Rīgā, liecina "Kantar TNS" aptauja.

Kā portālu TVNET informēja Skanstes attīstības aģentūras pārstāve Laura Bluša, aptaujas rezultāti liecina, ka 55% Rīgas iedzīvotāju mēdz apmeklēt Skanstes apkaimi un visbiežāk apmeklē "Arēnu Rīga" un "Elektrum" Olimpisko centru.

Taču no iedzīvotājiem, kas apmeklē Skanstes apkaimi, 58% atzīst, ka šajā apkaimē nokļūst ar automašīnu. Uz jautājumu, vai nokļūšanai Skanstes apkaimē cilvēki izmantotu jauno tramvaja līniju, 32% rīdzinieku atbild apstiprinoši, bet 40% atzīst, ka pagaidām nezina, vai izmantotu šo līniju, jo tas būs atkarīgs no konkrētā maršruta.

"Patlaban "Arēnu Rīga" un "Elektrum" Olimpisko centru apmeklē gandrīz gandrīz 2 miljoni apmeklētāju gadā, bet ik rītu uz darbu Skanstes apkaimē ierodas vairāk nekā 10 tūkstoši darbinieku. Ņemot vērā, ka Skanstes apkaime ar sabiedrisko transportu ir vāji sasniedzama, cilvēki lielākoties izvēlas Skanstē nokļūt ar privāto automašīnu, kas neatbilst pilsētas plāniem samazināt privātā transporta plūsmu.

Ņemot vērā, ka iedzīvotāju un darbinieku skaits Skanstes apkaimē tuvākajos gados pieaugs līdz 40 tūkstošiem, bet "Arēnas Rīga" un "Elektrum" Olimpiskā centra apmeklētāju skaits pārsniegs 2 miljonus gadā, ir steidzami jādomā, kā dažādot transporta veidus, ar kuru palīdzību ir iespējams nokļūt Skanstē. Jaunā tramvaja līnija ir labs risinājums,” norāda "Skanstes attīstības aģentūras" valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Vanags.

Pētījumu kompānija "Kantar TNS" pēc "Skanstes attīstības aģentūras" pasūtījuma laika posmā no 2019. gada 12. līdz 14. martam veica Rīgas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem reprezentatīvu aptauju, kopā aptaujājot 400 iedzīvotājus. Aptaujas metode – tiešsaistes intervijas internetā.

Svarīgākais
Uz augšu