Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādāja ar 803 miljonu zviedru kronu (77 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 41% mazāk nekā attiecīgajā periodā pirms gada, teikts piektdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
Ievērojami samazinājusies apģērbu tirgotāja "H&M" peļņa
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Peļņas kritums gan galvenokārt tiek skaidrots ar augsto salīdzinājuma bāzi pirms gada, kad uzņēmuma peļņu palielināja vienreizēji nodokļa ienākumi.
Tikmēr kompānijas tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 10% - līdz 51 miljardam kronu.
H&M norāda, ka pārdošanas apjoms visstraujāk pieaudzis Indijā - par 42%.
H&M darbojas arī Baltijā.