JYSK tēvs Larss Larsens bija izplānojis radīt mājas preču uzņēmumu, taču tam bija koncepta ziņā jāatšķiras no konkurentiem. Lai piesaistītu potenciālos klientus, mēbelēm, mājas tekstilam un citām precēm ir jāatrodas vienuviet, bet piedāvājuma ziņā tām ir jābūt ekonomiskām un pieejamām ikvienam sabiedrības slānim. Tolaik viņš bija secinājis, ka Orhūsā mēbeles un mājas preces ir izkaisītas pa vairākiem veikaliem, piemēram, vienā var iegādāties gultas, bet citā – spilvenus, turklāt vairumā no tiem bija samērā augstas cenas. Daļēji tas bija gan tādēļ, ka veikali atradās pilsētas centrā, kur ir augstāka īres maksa, gan arī tādēļ, ka preču izkārtošanai tika nodarbināti pārāk daudzi darbinieki un liels uzsvars likts uz mēbeļu vai aksesuāru kompozīcijām. Lai ietaupītu naudu, Larsens savu pirmo veikalu atvēra ārpus pilsētas centra, bet preču izvietojumam uzmanību nepievērsa – tās izlika uz tām pašām koka paletēm, ar kurām tās nonāca līdz veikalam, bet citas preces izlika grozos. Tas ietaupīja laiku, samazināja darbinieku iesaisti, kas beigu beigās ievērojami samazināja izmaksas. Šis koncepts ļāva Larsenam piedāvāt zemāku cenu par preci un piesaistīt klientus.
Tiklīdz ideja par veikalu jau bija rokā, atlika vien izdomāt nosaukumu. Tam bija jābūt īsam, konkrētam un viegli izrunājamam. Uzņēmuma dibinātājam Larsam zīmola nosaukuma izdomāšana prasīja vairākas nedēļas, līdz beidzot viņš nonāca pie galavarianta – JYSK Sentøjslager jeb JYSK Guļamistabas preces.
Nosaukumu veido abreviatūra no vietas, kur radies uzņēmums – Jitlandes pussalas.
Drīz vien tapa arī ikoniskais zoss logo, kas simbolizē segu pildījumu – zosu spalvas. Kolīdz ideja bija realizēta, bet nosaukums un logo – gatavi, JYSK sāka savu veiksmes stāstu.