Pēdējo četru gadu laikā, kad biedrības vadībā ir tikai Baraņņiks un domniece Svetlana Savicka, 23 tūkstošus tai pārskaitījusi Krievijas vēstniecība Latvijā. Kopā katru gadu biedrība apsaimnieko no 150 līdz 170 tūkstošiem eiro.
Nekā personīga atklāja, ka vēl nesen šī un citas ar Saskaņu un Baraņņiku saistītas biedrības saņēmušas šaubīgus ziedojumus no partijas biedriem. Vairāki no viņiem, būdami maksātnespējīgi, ziedoja gan partijai, gan organizācijām lielākas summas nekā bija viņu uzrādītie legālie ienākumi. KNAB solīja veikt pārbaudi, bet tā noslēdzās ne ar ko.
Ceļi, tilti, tramvaji, bruģis, sliedes un bedres. Tā gadiem ir bijusi sfēra, kur galvenais cilvēks domē bijis Vadims Baraņņiks.
Pēc Baraņņika aplēsēm ceturtā labākā transporta sistēma Eiropā nu kļuvusi par sinonīmu korupcijai un kukuļiem. Rīgas satiksmes šefu KNAB iesēdināja cietumā. Pēdējā iepirkumā no uzņēmuma Škoda Rīgas satiksme parūpējās, lai konkursā uzvar tieši šis uzņēmums. Un pēc mūsu aptuvenām aplēsēm iepirkumā katrs Rīgai piegādātais trolejbuss, autobuss un tramvajs rīdziniekiem izmaksājis par 5 līdz 7 procentiem dārgāk.
Vaicāts, vai saredz savu atbildību tajā, ko atklāja KNAB un VK, Baraņņiks atbild noliedzoši.
Nekā personīga jau 2013.gadā secināja, ka ”Rīgas satiksme" iepērk dārgāku degvielu nekā to būtu iespējams iegādāties pērkot jebkurā benzīntankā. Šogad pēc padziļinātā audita Rīgas satiksmē auditori nonāca pie līdzīgiem secinājumiem.
Laikā, kad līgumi par degvielas iepirkumiem tika gatavoti, Vadims Baraņņiks no 2009. līdz 2010. gada sākumam bija Rīgas satiksmes valdes loceklis. Līgumu slēgšanas brīdī viņu amatā bija nomainījis cits saskaņietis Maksims Tolstojs.