Iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens ceturtdien nāca klajā ar rīkojumu par visu formalitāšu kārtošanu, lai Deglava tilts ceturtdien, 25.aprīlī, satiksmei tiktu slēgts.
Tviteris sprēgā par Deglava tilta bēdīgo tehnisko stāvokli (5)
"Manuprāt, Rīgas domes institūcijas neņem vērā ekspertu atzinumus, kā arī ilgstoši kavē ar atkārtotas ekspertīzes veikšanu, tādējādi neievēro pasākumus, lai nodrošinātu cilvēku drošību.
Ir pietiekami daudz faktoru, kas liecina, ka tilts apdraud cilvēku dzīvības, tāpēc pieņēmu lēmumu par tilta slēgšanu jau no ceturtdienas," sacīja ministrs.
Tāpat ministrs otrdien žurnālistiem norādīja, ka gadījumā, ja Rīgas domes atbildīgais departaments neslēgs tiltu pats, tad ceturtdienas rītā to izdarīs Valsts policija.
Par notikušo, kā allaž, ir viedoklis arī mikroblogošanas vietnes "Twitter" lietotājiem.
Ok. Jakrins svēti tic, ka tiltam nav nekādu problēmu. Lieliski! Šo pārliecību citos iedvest var pavisam vienkārši - sarīko maksimālās slodzes testu un kopā ar saviem domes biedriem pavizinās tajās smagajās mašīnās uz šī stiprā tilta. Selfiji un video obligāti. ?
— Uzvārds (@EvijaUnama) April 24, 2019
Galvenā celtnieku mācība pēc Deglava tilta sāgas. Uz darbus aizsedzošo plēvi taupīt nedrīkst.
— Reinis Poznaks (@poznaks) April 23, 2019
Gan jau pēc grafika sarēķināts, ka Deglava tilts sagāzīsies ne agrāk kā 26. maijā.
— Linda Ģībiete (@lindagibiete) April 23, 2019
Ja sakausējam Rīgas domes Satiksmes departamenta, BVKB ekspertu un iekšlietu ministra viedokļus vienā, varam secināt, ka Deglava tilta stāvokli nosaka kvantu likumi. Tas vienlaikus ir labā stāvoklī un uz sabrukšanas robežas.
— Kurbads (@Kurbads1918) April 23, 2019
Lietuviešu būvnieks pirms tam vispār negribēja un nevarēja komentēt tilta drošību pic.twitter.com/g6wOCXRS9Z
— Jānis Tereško (@JanisTeresko) April 23, 2019
Kas ir slavenā Auguste Deglava, ka viņas vārdā nosaukts tilts? Spriežot pēc ziņu portālu virsrakstiem tā ir kāda tautā zināma kundze ?.
— Debora (@S_Simplicitas) April 23, 2019
'Brauciet lēnām pār (Deglava) tiltu draugi!' pic.twitter.com/BfJmD1SQsC
— Dzintars Rudzītis (@Dziraa) April 23, 2019
Visvairāk Deglava ielas sakarā man patika Jakrina arguments, ka “tilts ir drošs, jo projektētājs to ir apliecinājis ar savu parakstu un atbildību”. Nav runa, ka tilts ir drošs, bet, ka nelaimes gadījumā, viss būs ok, jo kādam varēs nogrūzt atbildību. ??
— Viesturs Liepkalns (@Liepkalns) April 23, 2019
Izmisīgā cīņa, lai Deglava tilts noturētos līdz Eiroparlamenta vēlēšanām. Galveno jautājumu tomēr Jakrinam neuzdeva - kurš sēdēs, ja tas tilts tomēr sagāzīsies? Kuzja ar Muri?
— Normunds Bergs (@normundsbergs) April 23, 2019
Jautājums @rdsvc kādā stāvoklī ir VEF un Zemitāna tilts, jo turpmāk tiem būs jānes satiksme no Brasas un Deglava tilta?
— Lauris Grāvelis (@lgravelis) April 23, 2019
Varbūt ir vēl kāds tikts, ko vienlaicīgi Rīgā mēs varētu slēgt - Brasas, Deglava.... pie viena haosa?
— Elina Treija (Silina (@Silina_Elina) April 23, 2019
Tagad Voloģa Žirinovskis varēs ālēties, ka “Rīgā slēgs satiksmei Deglava pārvadu, jo Ušakovs ir krievs”.
— Kārlis Kristians (@Kungavsand_) April 23, 2019
Tā kā to iepauzē jau četrus gadus, tad man šķiet, ka prātīgāk būtu vienkārši uz pāris mēnešiem slēgt pilsētu un savest kārtībā pilnīgi visus tiltus.
— Toms Lūsis (@LusisToms) April 23, 2019
Atskatāmies Augusta Deglava tilta tapšanas vēsturē. Tas tika atklāts 1966. gadā, un tas savieno Rīgas centru un Purvciemu. Tilts ir 646 metrus garš. Pirms atklāšanas tā nestspēja tika pārbaudīta, slogojot tiltu ar smagajām automašīnām, kuru kravas pildītas ar smilti un granti. pic.twitter.com/bdAGGbmrWb
— LTV Ziņu dienests (@ltvzinas) April 23, 2019