Pēdējo gadu laikā pasauli ir ieraudzījuši vairāki konceptuāli "Maserati", kā arī trīs jauni sērijveida auto: jaunās paaudzes "Quattroporte", "Ghibli" un ražotāja pirmais SUV "Levante". Bet jau šā gada rudenī dienas gaismu ieraudzīs vēl viens pilnīgi jauns auto, TVNET pavēstīja Maserati pārstāvniecībā Viļņā.
"Maserati" nobrieduši pārmaiņām un lieliem jaunumiem
Jauns sporta modelis
"Maserati" attīstības plāns paredz periodā 2018. līdz 2022. gadam "Via Ciro Menotti" ražotnes Modenā atjaunošanu un sagatavošanu jauniem modeļiem. Pirmā ražošanas līnijas rekonstrukcija paredzēta šī gada rudenī, bet jau 2020. gada pirmajā pusē tajā sāksies jauna ielas sporta automobiļa "Maserati Alfieri" montāža.
Tās prototips ar iekšdedzes dzinēju pirmo reizi plašākai publikai tika parādīts 2014. gadā Ženēvas automašīnu izstādē. Ilgtermiņā šis ir kļuvis par stratēģisku modeli visam uzņēmumam, tādēļ tā veidošanai un pilnveidošanai tiek veltīta maksimāla uzmanība – tiek radīta pilnībā jauna platforma un dzinēju gamma.
Vārds "Alfieri" modeļa nosaukums nav izvēlēts nejauši, jo tieši Alfieri bija viens no pieciem Maserati brāļiem, un tieši viņš 20.gadsimta sākumā lika pamatus šim autobūves uzņēmumam.
"Maserati Alfieri" būs pieejami dažādi piedziņas agregāti, tai skaitā no tīkla uzlādējams hibrīddzinējs, bet elektrisko pilnpiedziņas modeli "Maserati" veidos kopā ar "Ferrari". Paredzams, ka jaudīgākajā versijā kupeja spēs 100 km/h sasniegt aptuveni 2 sekundēs un attīstīs vairāk nekā 300 km/h. 2021.gadā kupejai piebiedrosies arī "Alfieri" ar nolaižamu jumtu.
Esošo modeļu klāsta pilnveidošana
Pēc sportiskās kupejas pienāks kārta arī citiem atjauninājumiem. Līdz 2022. gadam tiks radīti pilnīgi jauni "Ghibli", "Levante" un "Quattroporte". Arī tiem visiem būs no tīkla uzlādējamās "plug-in" hibrīdmodifikācijas. Produktu klāsta atjaunošanu iezīmēs vēl viens SUV modelis, kura nosaukums pagaidām netiek atklāts.
Gammas papildināšana ar hibrīdautomobiļiem paredz, ka nākamie modeļi būs vēl jaudīgāki un produktīvāki. Taču to inženieri saglabās galveno uzstādījumu – ideālu 50:50 svara balansu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Un nav svarīgi, vai tas būtu "Levante" SUV, vai "Quattroporte" sedans.
Materiāls tapis sadarbībā ar Maserati pārstāvniecību Viļņā