Protams, nevaram izslēgt varbūtību, ka kāds no minētajiem ekspertiem varēja kļūdīties, jo tilta projekta oriģinālā dokumentācija nav pieejama Latvijā (visticamāk atrodama arhīvos Sanktpēterburgā),
tomēr – ja divu kompetentu ekspertu atzinumi ir atšķirīgi, tad pašvaldības un valsts vienīgajai prioritātei vienmēr ir jābūt objekta ekspluatācijas drošībai, tādēļ varam pieļaut, ka Deglava tilta slēgšana uz laiku ir bijis labākais risinājums;
vismaz līdz brīdim, kamēr tiek veikta kritiskā objekta skrupuloza apskate, veikti mērījumi un testi, lai eksperti gūtu argumentētu pārliecību par tilta drošību.
Jau ziņots, ka ceturtdienas rītā plkst.5 satiksmei slēgts Augusta Deglava ielas pārvads Rīgā, kā rezultātā būtiski mainīti sabiedriskā transporta maršruti un attiecīgajā galvaspilsētas daļā gaidāmi satiksmes sastrēgumi.
Kā informēja Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis, tilts būs slēgts līdz brīdim, kad Rīgas dome iesniegs BVKB dokumentus, lai birojs varētu pārliecināties par šā objekta drošību.
Patlaban viss liecinot, ka tilts apdraud sabiedrības drošību, tāpēc pieņemts šāds lēmums, skaidroja Ķuzis, norādot, ka tilts būs slēgts ne tikai automašīnām un sabiedriskajam transportam, bet arī operatīvajam transportam, gājējiem un velosipēdistiem.
"Es esmu stāvējis klāt ļoti daudzās traģēdijās, un man nav nekādas tiesības paļauties uz to, ka nekas nenotiks, tāpēc ir eksperti un tāpēc ir BVKB, lai panāktu, ka publiskās būves kontrolētu un skatītos, cik tā ir droša sabiedrībai," teica Valsts policijas priekšnieks.