19. gadsimtā tirkīza krāsas dārgakmeņi bija kā kliedzošs jaunums Amerikās. 18. gadsimta beigās un 19. gadsimta sākumā kalnrači ASV rietumu un dienvidrietumu daļā atklāja tirkīzzilus dārgakmeņus, kas drīz vien kļuva par ārkārtīgi pieprasītu minerālu un acumirklī tas piedzīvoja iespaidīgu pieprasījumu un strauju cenu kāpumu. Tirkīzzilie dārgakmeņi tolaik sievietēm asociējās ar modernisma un elegances apvienojumu ar kripatiņu eksotikas – šo krāsu plaši izmantoja senie ēģiptieši un acteki, kas tirkīzzilo krāsu kombinēja ar zeltu. Iespējams tieši šis bija faktors, kādēļ “Tiffany & Co” dibinātājs Čārlzs Levis Tifānijs izvēlējās tieši šo krāsu savu katalogu dizainam.
Neraugoties uz faktu, ka Tifāniju zilā krāsa jau vairāk kā gadsimtu tika izmantota tikai viena uzņēmuma ietvaros, tā savu patentu saņēma salīdzinoši nesen, proti, 2001. gadā – tolaik patentu piešķīra Tifānija ikoniskajai krāsai un iepakojumam. Savukārt trīs gadus vēlāk šo krāsu atzina arī slavenais krāsu institūts “Pantone”, kas “Tifānija zilajai” krāsai piešķīra zīmīgo toņa kodu “Zilais 1837”, tādā veidā sasaistot krāsu ar uzņēmuma dibināšanas gadu. “Tiffany & Co ir padarījuši vienu neparastu toni par pasaulslavenu elegances un izsmalcinātības simbolu,” 2001. gadā, preses sasaukumā, skaidroja “Pantone” krāsu institūta viceprezidente Lorija Presmana. “Brīdī, kad uzmet skatienu uz Tifānijas svaigās un vēsās jūraszilās krāsas, tā acumirklī uzrunā ar tās spilgtumu. Šī krāsa teju vai ierauj elegances un luksusa pasaulē.”