2015. gada izskaņā ministri pēc ilgām diskusijām piekrita piesaistīt aviokompānijai "airBaltic" vācu investoru Ralfu Dīteru Montāgu-Girmesu, par kura naudas izcelsmi bijušas šaubas un kurš vēlējies ietekmi uz lidmašīnu flotes papildināšanu, vēstīja raidījums.
Bijušas vairākas norādes, ka, pieņemot par airBaltic līdzīpašnieku Montāgu-Girmesu, lidsabiedrības flotē varētu nonākt arī krievu lidmašīnas "Sukhoi Superjet", kuru ražotājs ir saistīts ar Krievijas militāro lidmašīnu industriju.
"airBaltic" augustā mainīja savu attīstības plānu, iekļaujot tajā arī reģionālās lidmašīnas, pie kādām pieder arī "Sukhoi Superjet". Latvijas Televīzijas rīcībā esošā informācija apliecināja, ka tā saukto reģionālo, tuvākiem lidojumiem paredzēto lidmašīnu, kategorijā konkursā "airBaltic" saņēmusi piedāvājumus no trim kompānijām – japāņu "Mitsubishi", brazīļu "Embraer" un krievu "Sukhoi Superjet".
Oficiāli neapstiprināta informācija rādījusi, ka "Sukhoi Superjet" lidaparāti piedāvāti "airBaltic" ar nosacījumiem, kas ar atrāvienu bijuši priekšā "Mitsubishi" un "Embraer".
"Sukhoi Superjet" faktiski piedāvājusi lidmašīnas zem pašizmaksas, tomēr lidsabiedrība tās izvēlējās neiegādāties.