Līdz gada beigām "Google" mobilajos pakalpojumos izvietos vairāk reklāmu

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: AFP / Scanpix

Interneta giganta “Google” mājaslapas mobilajā versijā, kā arī lietotnē turpmāk būs redzama reklāma, vēsta “Reuters”, atsaucoties uz uzņēmuma sniegto informāciju.

Tāpat “Google” plāno izvietot reklāmu ziņu kanālā “Discover”, kā arī elektroniskā pasta pakalpojumā “Gmail”. Lietotājiem jārēķinās, ka vairāk reklāmas būs redzamas “YouTube”, kā arī karšu pakalpojumā “Google Maps”. Kartēs pie meklējuma rezultātiem lietotāji redzēs galeriju ar reklāmām.

“”Google” vēlas, lai lietotājiem būtu ērtāk un vieglāk atrast un iegādāties jaunus produktus, jo pašlaik cilvēki veic pirkumus impulsīvi – piemēram, skatoties televizoru,” skaidro “Google” viceprezidents Olivers Hekmans.

Uzņēmums norāda, ka lietotāji vairāk reklāmas savos mobilajos tālruņos saņems līdz šī gada beigām.

Svarīgākais
Uz augšu