Rīgā degvielas cenas ir atkarīgas no pārdevēja, taču kopējā tendence liecina, ka cenas Rīgā nostabilizējušās aptuveni 1,30 eiro līmenī. Tallinā šis rādītājs ir aptuveni 1,38, bet Viļņā – 1,22.
Arī šajā gadījumā, runājot par degvielas cenām, nedrīkst aizmirst arī par vidējo ienākumu līmeni. Honkongā iedzīvotāji vidēji pelna 2140 eiro, Oslo aptuveni 2900 eiro, Helsinkos 2400 eiro. Lielāko uzmanību šajā sarakstā pievērš Atēnas – tur iedzīvotāji vidēji pelna 770 eiro mēnesī, bet degvielas cenas ir vienas no augstākajām Eiropā.
Pēc “Deutsche Bank” veiktā pētījuma, viszemākās degvielas cenas ir Ēģiptes galvaspilsētā Kairā. Tur par degvielu jāmaksā 35 centi, Nigērijas galvaspilsētā Lagosā un Saūda Arābijas pilsētā Rijādā - 36 centi. Šajās valstīs vidējie ienākumi ir attiecīgi 190, 210 un 1300 eiro mēnesī. Jāatzīmē, ka Nigērija un Saūda Arābija ir Naftas eksportētājvalstu organizācijas (OPEC) biedri, kuras spēj saražot ievērojami daudz degvielas, tieši tādēļ spējot nodrošināt zemākas cenas iekšējā tirgū.
Ierodoties jaunā vietā, vai arī dažādos citos gadījumos nākas pārvietoties ar taksometru. “Deutsche bank” veiktais pētījums liecina, ka taksometru pakalpojumu cenas ir augstākas attīstītajās valstīs. Tā, piemēram, Šveices pilsētā Cīrihē 8 kilometru tāls maršruts darba dienā ar taksometru izmaksās aptuveni 34 eiro. Nīderlandē – Amsterdamā un Japānas galvaspilsētā Tokijā analogs brauciens izmaksās aptuveni 25 eiro. Mazliet atpaliek Somijas galvaspilsēta Helsinki, kur par šādu braucienu būs jāšķiras no 24 eiro.
Viens no populārākajiem maršrutiem Rīgā, pa kuru notiek taksometru pārvadājumi, ir no lidostas “Rīga” uz centru. Mobilajās lietotnēs, kā, piemēram “Bolt”, cena ir fiksēta, un no lidostas uz centru tā ir vidēji 7-8 eiro. Tomēr ir bijuši gadījumi, kad par taksometra pakalpojumiem no lidostas ir pieprasītas astronomiskas summas – 38 eiro un pat 56 eiro.
Savukārt, raugoties uz “lēto galu”, var redzēt, ka lētākie taksometru pakalpojumi ir Indijas pilsētās. Bengalūru par 8 kilometru braucienu jāmaksā aptuveni 2,70 eiro, bet Mumbajā un Ņūdeli – 2,90 eiro.
Tomēr šajā valstī ir jārēķinās, ka situācija uz ceļiem ir dramatiska, jo šeit ir viens no augstākajiem mirstības rādītājiem uz ceļiem pasaulē (aplēsts, ka Indijā katras piecas minūtes ceļu satiksmes negadījumos iet bojā kāds cilvēks), un arī taksista darbs netiek vērtēts augstu – tas tiek uzskatīts par zemas klases darbu, tādēļ attiecīgi arī serviss būs zems.