Jaunajā ierīču paaudzē tiks ievērojami mainītas jau zināmās lietotnes. Piemēram, citu koncepciju iegūs atgādinājumu un veselības lietotnes, kā arī kartes, ziņojumi, epasts un citas lietotnes.
Vēl viena tehnoloģija, ko attīsta kompānija “Apple”, ir tā saucamā papildinātā realitāte. Kopš 2017. gada “Apple” ierīcēs ir dažādas šīs tehnoloģijas lietotnes. Tomēr tagad “Apple” plāno laist klajā arī “papildinātās realitātes” brilles.
Tomēr tās, visticamāk, būs atkarīgas no “iPhone”, caur kuru būs iespējams vadīt lietotnes jaunajās brillēs. “Apple” lietotņu attīstīšanai piesaistīti cilvēki pauž, ka jaunākajā operētājsistēmas “iOS 13” jau ir iestrādātas dažādas slēptas nianses, kas nākotnē būs savienojamas ar jaunajām brillēm. Tiesa, tās varētu tikt prezentētas vien nākamajā gadā.
Viens no “Apple” simboliem ir serviss “iTunes”. Ar tā palīdzību lietotāji var klausīties mūziku, skatīties filmas un TV pārraides un klausīties podkāstus.
Tomēr šogad “Apple” ir gatavi pāriet jaunā ērā – uzņēmums plāno laist klājā trīs jaunas lietotnes “Music”, “TV” un “Podcasts”, kas pilnībā aizstās “iTunes”.
Bez “iTunes”, lietotāji arī turpmāk varēs klausīties mūziku savās “Apple” ierīcēs, bet tas notiks caur lietotni “Music”.
Veselības lietotne ir kļuvusi par fundamentālu daļu vairākiem “Apple” produktiem. Šogad kompānija plāno laist klajā uzlabotu lietotnes versiju, kas lietotājam ziņos par dažādiem ārējiem riskiem viņa veselībai, piemēram, cik skaļa ir apkārtējā vide vai cik skaļu mūziku lietotājs klausās.
Paredzams, ka lietotne kļūs par nozīmīgu sabiedroto sievietēm – ar “Apple Watch” viedpulksteņa palīdzību lietotne fiksēs sievietes menstruālo ciklu, kā arī atgādinās par to, kad nepieciešams dzert medikamentus, ja tie lietotājam nepieciešami.
Iepriekš vēstīts, ka pagājušā gada beigās “iPhone” uzrādīja negaidīti vājus tirdzniecības rezultātus. Lai uzlabotu savus pārdošanas rādītājus, ASV tehnoloģiju gigants “Apple” neizslēdza iespēju samazināt viedtālruņu cenas.
Tā kā “iPhone” vājie tirdzniecības rezultāti būtiski ietekmēja visas kompānijas finanšu situāciju, “Apple” paziņoja par jaunas stratēģijas izstrādi, tādējādi cenšoties atgūt tehnoloģiju flagmaņa statusu.