"Amazon" kļūst par pasaulē vērtīgāko zīmolu

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP / Scanpix

ASV interneta tirdzniecības gigants "Amazon" apsteidzis augsto tehnoloģiju milžus "Apple" un "Google", kļūstot par pasaulē vērtīgāko zīmolu, liecina otrdien publiskotie tirgus pētījuma aģentūras "Kantar" apkopotie dati.

"Kantar" savā jaunākajā ziņojumā "100 Top BrandZ" norāda, ka "Amazon" zīmola vērtība pērn pieaugusi par 52% - līdz 315 miljardiem dolāru (278,7 miljardiem eiro).

"Amazon" pakāpusies no trešās vietas uz pirmo, apsteidzot "Google", kas no pirmās pozīcijas nokrities uz trešo, bet "Apple" saglabājies otrajā vietā.

"Kantar" skaidro, ka "Amazon" pirmajā vietā nonācis, pateicoties nozīmīgiem pārņemšanas darījumiem, pirmšķirīgai klientu apkalpošanai un revolucionāram uzņēmējdarbības modelim.

Šī topa pirmajā desmitniekā kārtējo reizi dominē ASV uzņēmumi, ceturtajā pozīcijā atrodoties "Microsoft", piektajā - "Visa" un sestajā - "Facebook".

Tikmēr pirmo reizi Ķīnas interneta tirdzniecības uzņēmums "Alibaba" apsteidzis Ķīnas interneta gigantu "Tencent", un kļuvis par vērtīgāko Ķīnas zīmolu.

Foto: Darbs interneta tirdzniecības giganta «Amazon» noliktavās

Svarīgākais
Uz augšu