SEB brīdina klientus par krāpnieciskiem e-pastiem

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
"SEB bankas" logo.
"SEB bankas" logo. Foto: Edijs Pālens/LETA

"SEB banka" brīdina par krāpnieciska rakstura e-pasta vēstulēm.

"Esam saņēmuši informāciju, ka "SEB bankas" klientiem tiek izplatītas krāpnieciska rakstura e-pasta vēstules "SEB bankas" vārdā ar aicinājumu atvērt norādīto saiti un ievadīt "Smart-ID" kodu. Aicinām šos e-pastus nekavējoties izdzēst, neatvērt norādīto saiti un neizpaust savus datus un paroles," aģentūrai LETA sacīja bankas privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja Elīna Neimane.

Viņa arī vērsa uzmanību, ka banka nekad nesūta e-pasta vēstules, aicinot klientus izpaust savus datus, autorizēties internetbankā, izmantojot aizdomīgas saites, un apstiprināt maksājumus.

Par notiekošo ir informēti bankas drošības speciālisti, kuri strādā pie tā, lai novērstu krāpnieciskos mēģinājumus piekļūt klientu datiem.

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā banka aicina sazināties ar "SEB bankas" Klientu centru, zvanot 67779988, 26668777, vai rakstot e-pastu info@seb.lv.

Pēc aktīvu apmēra "SEB banka" ir trešā lielākā banka Latvijā.

Svarīgākais
Uz augšu