"Latvijas valsts ceļu" Būvniecības pārvaldes direktors Gints Alberiņš stāstīja, ka šoseja padomju laikos uzbūvēta pēc augstākajām kvalitātes prasībām, tāpēc nav nepieciešama pārbūve līdz pat zemes pamatnei. Pārbūves laikā ar reciklētu veco asfaltu tiks pastiprināti ceļa pamati un ieklātas trīs jaunas asfalta kārtas.
Alberiņš norādīja, ka nav plānots mainīt ceļa konfigurāciju, vienīgi par dažiem metriem tiks precizētas atsevišķas līknes, lai tās atbilstu ātrgaitas šosejas prasībām ar atļauto ātrumu 110 kilometri stundā. Tāpat visā šosejas garumā būs nožogojumi gājējiem, jo gājēju kustība pāri ātrgaitas šosejai nav droša.
"Izpēte apliecinājusi, ka ceļa pamatos iebūvēti kvalitatīvi materiāli, lai nodrošinātu nākamajos 20 gados prognozētās satiksmes vajadzības, kas varētu būt līdz 80 000 transporta vienībām diennaktī, no tām 10% kravas transports. Atbilstoši tam ir izvēlēta ceļa konstrukcija - esošais salturīgais slānis un šķembu pamats, kam pa virsu tiks ieklāta reciklētā asfalta kārta un trīs jauna asfalta kārtas - pamata kārta, saistes kārta un virskārta," skaidroja Alberiņš.
"Latvijas valsts ceļu" Satiksmes organizācijas pārvaldes direktors Māris Zaļaiskalns skaidroja, ka turpmākā pusotra gada laikā satiksme pa Jūrmalas šoseju neizbēgami būs palēnināta, taču plānotā satiksmes organizācija ir labākais iespējamais variants.
"Satiksmes ierobežojumi skars arī uz Liepāju un Babīti braucošos, jo šajos virzienos izveidotas divas apgriešanās vietas, kas ir satiksmi bremzējošs faktors, bet ļaus veikt manevrus optimālā veidā," viņš skaidroja.