Maijā "Olainfarm" koncerna realizācija bija 10,396 miljonu eiro apmērā, kas ir par 20% vairāk nekā gadu iepriekš. Lielākais realizācijas pieaugums bija Gruzijā - 6,8 reizes, Nīderlandē - 5,9 reizes un Kazahstānā - par 60%, bet realizācijas apmērs samazinājās Baltkrievijā - par 1%. Vienlaikus koncerna lielākie noieta tirgi bija Latvija (32%), Krievija (19%), Ukraina (13%) un Baltkrievija (11%).
"Latvijas aptieka" realizācija maijā veidoja 2,143 miljonus eiro, "Silvanols" apgrozījums bija 391 tūkstotis eiro, "Tonus Elast" un "Elast Medikl" realizācija veidoja kopumā 806 tūkstošus eiro, veselības centru "Diamed" un "Olainmed" apgrozījums bija 278 tūkstoši eiro, bet "NPK Biotest" - 203 tūkstoši eiro.
Pēc nekonsolidētajiem "Olainfarm" rezultātiem, produktu realizācija maijā veidoja 7,778 miljonus eiro, kas ir par 25% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn. Lielākais realizācijas pieaugums kompānijai minētajā laika periodā bija Nīderlandē - 5,9 reizes, Uzbekistānā - par 63% un Vācijā - par 57%, savukārt realizācijas apmērs samazinājās Baltkrievijā - par 8%. Lielākie noieta tirgi bija Krievija (23%), Latvija (19%), Ukraina (16%) un Baltkrievija (11%).
Kompānijas pārstāvji arī atzīmēja, ka 2019.gada pirmajos piecos mēnešos "Olainfarm" ir sasniedzis 45% no visa šajā gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un 43% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma. Pēc "Olainfarm" aplēsēm, uzņēmuma nekonsolidētais apgrozījums šogad sasniegs 99 miljonus eiro, savukārt konsolidētais apgrozījums - 133 miljonus eiro.
"Olainfarm" nodarbojas ar gatavo zāļu formu, farmaceitisko preparātu un uztura bagātinātāju, kā arī ar ķīmisko vielu un aktīvo farmaceitisko ingredientu ražošanu. "Olainfarm" akcijas kotē "Nasdaq Riga" oficiālajā sarakstā.