Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

Kā braukt ļoti ātri un ļoti komfortabli jeb, lūk, jaunais Bentley Flying Spur (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Bentley Flying Spur
Bentley Flying Spur Foto: Bentley

Bentley vienmēr ir pratuši apvienot augstu komforta līmeni ar lielu braukšanas ātrumu. Vismaz pēdējās pāris desmitgadēs ar modeli Flying Spur tas britiem padodas itin labi.

Nupat ticis prezentēts trešās paaudzes Flying Spur. Lielā sedana vispārējās proporcijas attīstības procesā nav mainījušās, taču detaļās un tehnoloģiski tas ir pavisam cits auto.

Kā raksta Motor.ru, ja salīdzina ar priekšgājēju, jaunajam Flying Spur nav neviena identiska virsbūves paneļa. Četru apaļo priekšējo lukturu koncepcija ir saglabāta, taču arī tā atšķiras, turklāt jau standartā limuzīns ir apgādāts ar LED matricu gaismekļiem. Tāpat arī radiatora režģis ir cits - līdzīgs, taču diagonālē par 200 milimetriem lielāks. Un arī bampera dizains ir pilnīgi jauns. 

Priekšā interesants jaunums ir aizlienēts no Rolls-Royce. Tā ir Bentley emblēma - lidojošais B -, kas iebrauc radiatora režģa konstrukcijā, kad izslēdz motoru. Tur B paslēpjas arī negadījuma gadījumā un ja kāds nelietis to mēģinās nolauzt.

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Flying Spur individualizēšanas nolūkos tiek piedāvāta iespēja hromētās detaļas aizstāt ar melniem analogiem. Virsbūves krāsu skaits ir 17, bet riteņu diskiem pieejamas trīs dizaina versijas ar 21 vai 22 collu diametru. Īpašus diskus piedāvās arī Mulliner nodaļa.

Interesantākie elementi interjerā, kas ir gandrīz tāds pats kā jaunākajam Continental GT, vismaz priekšējā daļā, ir digitālais instrumentu panelis, B burta formas ventilācijas deflektori viduskonsolē (analoga iekārta ir arī konsolē, kas paredzēta aizmugurē sēdošajiem) un rotējošais ekrāna bloks paneļa vidū. Tam ir trīs skaldnes. Uz vienas ir centrālais 12,3 collu ekrāns, uz otras - analogi rādītāji, bet uz trešās nav nekā brīžiem, ja informācijas šķiet par daudz. Aizmugurē sēdošo rīcībā savukārt ir noņemama planšete-pults, ar kuru cita starpā var regulēt klimatu, logu aizkarus, kā arī dažādās sēdekļu funkcijas - regulējumus un masāžas funkcijas. 

Raksta foto
Foto: Bentley

Ja salīdzina ar iepriekšējo divu paaudžu Flying Spur, jaunais modelis ir lielāks, vieglāks un jaudīgāks. Tā garums ir 5316 mm, platums - 1978 mm, bet augstums - 1484 mm. Attālums starp asīm ir 3194 mm, un tas nozīmē, ka vietas salonā ir daudz. Spītējot šīm pārmaiņām Bentley sedans sver par 38 kg mazāk, taču tāpat daudz - 2437 kg. Jāteic gan, ka aptuveni divarpus tonnas vai pat vairāk britu limuzīniem ir standarts, un tikpat sver arī Rolls-Royce automobiļi. 

Raksta foto
Foto: Bentley

Tas gan netraucē Flying Spur uzrādīt teicamus dinamikas parametrus. Tā kā automobilis apgādāts ar 6 litru W12 twin-turbo motoru, kurš attīsta 635 ZS un 900 Nm, un pilnpiedziņu, 100 km/h robeža krīt jau pēc 3,8 sekundēm. Maksimālais ātrums savukārt ir 333 kilometri stundā. Par to, lai auto visos apstākļos nodrošinātu augstu komfortu un stabilitāti, un būtu cienīgs valkāt Bentley vārdu, gādā standartā uzstādītā pneimopiekare, adaptīvie amortizatori un aktīvie stabilizatori. 

Raksta foto
Foto: Bentley
Nepalaid garām!
Uz augšu