Nīderlande pirmdien piedzīvojusi pēdējos gados lielākās telekomunikāciju problēmas, kas ilga vairākas stundas un ietekmēja visu valsti.
Nīderlande piedzīvojusi plašus telekomunikāciju traucējumus
Traucējumi radās Nīderlandes telekomunikāciju kompānijā "Royal KPN" un ietekmēja citas telekomunikāciju kompānijas, kas saistītas ar "Royal KPN" tīkliem.
KPN paziņoja, ka problēmu cēlonis vēl nav noskaidrots, bet tas, visticamāk, nav bijis kiberuzbrukums.
"Mums nav pamata domāt, ka noticis kiberuzbrukums, un mēs novērojam mūsu sistēmas 24/7," ziņu aģentūrai "Reuters" norādīja kompānijas preses pārstāve.
Traucējumi bijuši gan mobilo telefonu sakariem, gan fiksētajām telefona līnijām.
KPN pārstāvis telekanālam "Nieuwsuur" sacīja, ka tīklam bijis nodrošināts atbalsts, lai novērstu šādas problēmas, taču atbalsta sistēmas nav nostrādājušas.
Telekomunikāciju traucējumu laikā Nīderlandē tika pastiprināta policijas klātbūtne.
Varasiestādes arī ieteica cilvēkiem nepieciešamības gadījumā pašiem doties uz slimnīcām, policiju vai ugunsdzēsības dienestiem, jo bija problēmas sazvanīt avārijas dienestus.
Cilvēkiem, kas zvanīja uz vienoto ārkārtas palīdzības izsaukumu numuru, tika norādīts cits numurs, kas izrādījās vietējā laikraksta "De Telegraaf" numurs.
Atklājoties šai kļūmei, īsziņās tika izsūtīts pareizais numurs.
Nīderlandes Tieslietu un iekšlietu ministrija sākusi izmeklēšanu par to, kāpēc un kā zvani uz vienoto ārkārtas palīdzības izsaukumu numuru novirzīti uz nepareizu numuru.