"Draugiem Group" uzņēmums "Vendon" vienojies par AT&T “lietu interneta” (Internet of Things) risinājumu izmantošanu savās kafijas un uzkodu automātiem paredzētajās telemetrijas iekārtās, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā.
"Draugiem Group" uzņēmums noslēdz sadarbības līgumu ar telekomunikāciju milzi AT&T
"Vendon" ir Latvijas uzņēmums, kas nodarbojas ar kafijas un tirdzniecības automātu attālinātas vadības un uzraudzības sistēmu izstrādi. "Vendon" sadarbojas ar lielākajiem pārtikas un dzērienu zīmoliem visā pasaulē un tūkstošiem uzņēmumu vairāk nekā 75 valstīs. Biežākie "Vendon" klienti ir uzņēmumi, kas nodrošina un apkalpo kafijas, uzkodu un dzērienu automātus darbavietās.
‘’Mēs esam globāls spēlētājs, tāpēc "Vendon" risinājumiem jādarbojas jebkur pasaulē. Automatizēta datu ievākšana no kafijas un tirdzniecības automātiem ļauj paredzēt iespējamās problēmas un tās novērst jau laikus, tādējādi izvairoties no negaidītiem bojājumiem, kā arī sniedz informāciju par produktu daudzumu automātos un to apkalpošanas vēsturi. Potenciālais laika un finansiālais ietaupījums, salīdzinot ar manuālo apkalpošanu, ir milzīgs,’’ stāsta "Vendon" vadītājs Kristiāns Vēbers.
"Vendon" ražotā telemetrijas iekārta "vBox" tiek uzstādīta kafijas un tirdzniecības automātos, un tā sūta pārdošanas un tehniskos datus uz "Vendon" izstrādāto mākoņplatformu, kurā dati tiek analizēti un atspoguļoti lietotājam draudzīgā veidā. Izmantojot "AT&T IoT" risinājumus savās iekārtās, "Vendon" piedāvā klientiem saņemt tehniskos un pārdošanas datus reālā laikā, lai nodrošinātu patērētāju vēlmēm atbilstošu produktu pieejamību jebkurā diennakts stundā.
“Mūsu izstrādātie analītikas un datu apstrādes rīki "Vendon" klientiem sniedz vērtīgu informāciju par patērētāju uzvedību un pārdošanas rezultātiem. Tas savukārt klientiem ļauj optimizēt ikdienas darbu, pieņemt pareizus lēmumus un palielināt ienākumus,” turpina Vēbers.
"AT&T IoT" risinājums ietver AT&T globālās SIM kartes un AT&T vadības centru. Dati par kafijas un tirdzniecības automātiem no "Vendon" "IoT" iekārtas tiek nosūtīti uz "Vendon" mākoņplatformu. AT&T globālās SIM kartes nodrošina drošu savienojumu vairāk nekā 200 valstīs.
Tas nozīmē, ka "Vendon" spēj kvalitatīvi apkalpot klientus un nodrošināt kafijas, kā arī tirdzniecības automātu vadību un uzraudzību attālināti un automātiski neatkarīgi no to atrašanās vietas – Londonas biroja virtuvē vai degvielas uzpildes stacijā Kalifornijā.
Īpaši droši savienojumi "Vendon" klientiem ir būtiski, jo daudzi tirdzniecības automāti ikdienā apstrādā lielas naudas summas. AT&T globālās SIM kartes aizsargā datus, kas nosūtīti no dažādām vietām pasaulē. Datiem nonākot "Vendon" platformā, klienti saņem tūlītēju informāciju par jebkādām problēmām automātos.
Tādējādi nav vajadzības lieki apmeklēt automātu, jo tam, vai automāts ir darba kārtībā, var sekot līdzi attālināti. "Vendon" risinājums klientiem sniedz vērtīgu ieskatu patērētāju uzvedībā, pārdošanas rezultātos un automātu veiktspējā.
‘’Vai esi kaut reizi grasījies iedzert kafiju, bet pēkšņi izrādās, ka automāts birojā ir saplīsis? Tas ir tracinoši! Tāpēc "Vendon" meklē arvien jaunus veidus, kā uzlabot patērētāju ikdienu. Mūsu "IoT" risinājumi un globālais tīkls ir izcili piemēroti "Vendon" vajadzībām, lai uzņēmums spētu nodrošināt nevainojamu servisu jau esošajiem klientiem un iekarotu jaunus tirgus,” sadarbību pamato AT&T reģiona prezidents Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā Džons Vladimirs Slamecka.
"Vendon" ir globāls tehnoloģiju uzņēmums, kas piedāvā ērti lietojamu datu analīzes un telemetrijas risinājumu tirdzniecības un kafijas industrijai visā pasaulē. "Vendon" sadarbojas ar lielākajiem pārtikas un dzērienu zīmoliem visā pasaulē un tūkstošiem uzņēmumu vairāk nekā 75 valstīs. Būdami nozares līderi, esam izstrādājuši unikālu risinājumu ("IoT" iekārtu "vBox + Vendon Cloud" mākoņplatformu), kas padara jebkura vecuma, lieluma un modeļa tirdzniecības un kafijas automātus “gudrus” – savienojot tos ar mākoņplatformu, tiek iegūti reāla laika dati par visu automātā notiekošo.