LAKRA vairāku gadu garumā aktīvi ir iestājusies par kredītņēmēju interesēm. Ar plašsaziņas līdzekļu atbalstu cilvēkiem ir skaidroti bīstami momenti dažādu aizdevēju solījumos, savukārt ar aktīvu darbu dažādās Saeimas komisijās, kas izstrādā grozījumus vai papildinājumus likumos un noteikumos, LAKRA vienmēr cīnījušies par iedzīvotāju interesēm.
Daudz ir arī panākts, nodrošinot iespēju būtiskās grūtībās nonākušajiem sakārtot savu finanšu situāciju ar maksātnespējas procesu, kas gadu laikā kļuvis krietni pieejamāks.
"Tomēr vēl aizvien redzam, ka, panākot iedzīvotājiem labvēlīgus risinājumus vienā jomā, kreditētāji, jo īpaši nebanku sektora pārstāvji, atrod jaunus veidus, kā piesaistīt sev klientus un gūt no viņiem maksimālu peļņu," pauž Āboliņš.
Pirmajā brīdī ne bez bažām tika uzlūkota informācija par “Mēness aptiekas” jauno pakalpojumu, kas senioriem sniedz iespēju par medikamentiem maksāt pa daļām. Taču, izpētot pakalpojumu, LAKRA atzīst: “Mēness aptieka” senioriem patiesi piedāvā risinājumu brīdī, kad veselība pēkšņi pasliktinājusies un ārsts receptē izrakstījis daudzus jaunus medikamentus, bet līdzekļu visiem uzreiz nepietiek.
Latvijas lauku ģimenes ārstu asociācijas paustajam viedoklim, ka “Mēness aptiekas” pakalpojums tiešā veidā atrisina valsts izveidoto problēmu, kas radās līdz ar aizliegumu kompensējamos medikamentus izpirkt pakāpeniski, pa daļām, varam vien piebilst, ka daudzus seniorus tas var paglābt no dārgā ātrā kredīta ņemšanas.
"Ticam farmaceitu aptaujas datiem, ka ievērojamai senioru daļai ir finansiāli neiespējami vienā reizē izpirkt visu recepti ar daudziem medikamentiem, kas izrakstīti lietošanai trīs mēnešu periodā. Ticam, ka seniori šādā situācijā var patvaļīgi koriģēt ārsta norādījumus – iegādāties tikai daļu no medikamentiem un samazināt ārsta norādītās devas, kas veselību tikai pasliktina," tā Āboliņš.