Deputāti no dažādām frakcijām ilgstoši dalījās viedokļos par lēmuma tehniskajām niansēm, galvenokārt, vienoti paužot nostāju, ka korporatīvās pārvaldības audits būtu pārāk plašs jēdziens un ir nepieciešams sīkāk atrunāt iepirkumu tehnisko specifikāciju.
Taujāta par to, cik šie auditi varētu izmaksāt, Rimicāne pauda viedokli, ka, ņemot vērā SIA "Rīgas satiksme" pieredzi, tas varētu būt aptuveni 1,5 miljons eiro. Pašvaldības ieskatā, izdevumi par auditu veikšanu būtu jāsedz pašām kapitālsabiedrībām, taču, ja tās to darīt negribēs, līdzekļu būs jāmeklē domes budžetā.
Deputātiem dalījās viedokļi arī par to, kā šie auditi būtu jāapmaksā. Piemēram, Rosļikovs pauda viedokli, ka pilsētai nav naudas puķu apliešanai, bet 1,5 miljonu eiro tā ir gatava atrast "ar vieglu roku".
Deputāts Ansis Ansbergs (LA) pauda bažas, ka daudzām kapitālsabiedrībām tiešām lieku līdzekļu varētu nebūt. "Piemēram, Rīgas zoodārzs mums prasa naudu, lai nodrošinātu darbiniekiem algas. Kur viņi ņems vēl pāris tūkstošus? Ir jāgatavojas, ka mums būs jāmeklē papildu nauda," prognozēja Ansbergs.
Tikmēr deputāte Baiba Broka (VL-TB/LNNK) pauda viedokli, ka audita veikšana ir kapitālsabiedrību valžu atbildība un, ja gadījumā kāds no valžu locekļiem pret to iebildīs, tas būs pamats viņam izteikt neuzticību.
Tikmēr Vilnis Ķirsis (V) pauda viedokli, ka kopējā summa noteikti būs daudzreiz mazāka, jo "Rīgas satiksmes" audits tika veikts lielā steigā un "par ātrumu ir jāmaksā". "Turklāt ieguvumi no šiem auditiem mums nāks atpakaļ desmitkārtīgi un mēs to visu atpelnīsim ar uzviju," pārliecināts Ķirsis.