LDz norādīja, ka auditorkompānijas "EY" un Eiropas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāju platformas "PRIME" dati liecina, ka abu valstu dzelzceļa infrastruktūras apjoms, noslodze un uzturēšanas un infrastruktūras pārvaldītāja papildpakalpojumu izmaksas ir līdzīgas, savukārt LDz drošības līmenis ir būtiski augstāks.
Tāpat Pētermane norādīja, ka, ņemot vērā to, ka "Lietuvos geležinkeliai" reorganizācija ir tikai uzsākta, abu valstu dzelzceļu finanšu rezultātus patlaban vēl nav iespējams objektīvi salīdzināt.
Turklāt pa LDz infrastruktūru tiek pārvadāti vairāk nekā 18 miljoni pasažieru gadā, bet Lietuvā pieci miljoni gadā, kas ir 3,5 reizes mazāk. Savukārt valsts budžetam Latvijā ikviens dzelzceļa pasažieris gadā izmaksā trīs reizes lētāk nekā Lietuvā, attiecīgi - Latvijā viena pasažiera izmaksas ir 2,1 eiro, bet Lietuvā 6,28 eiro.
Attiecībā uz veiktajiem pasākumiem labas korporatīvās pārvaldības nodrošināšanā Pētermane uzsvēra, ka LDz 2013.gadā apstiprināja koncerna Korporatīvās sociālās atbildības politiku, 2014.gadā - Ētikas kodeksu, bet 2016.gadā uzsāka finanšu pārskatu izstrādi atbilstoši starptautiskajam SFPS standartam un nefinanšu (ilgtspējas) pārskatu izstrādi atbilstoši GRI standartam, turklāt 2016.gadā apstiprināta koncerna Krāpšanas novēršanas (pretkorupcijas) politika. Savukārt "Lietuvos geležinkeliai" publiskie pārskati liecina, ka līdzīga rakstura politikas un standarti uzsākti ieviest 2017./2018.gadā, norādīja LDz.
Tāpat Pētermane atzīmēja, ka "Lietuvos geležinkeliai" tikai 2018.gadā noslēdzis visiem darbiniekiem saistošu koplīgumu, bet LDz koncerna uzņēmumiem koplīgums ar Latvijas Dzelzceļnieku un satiksmes nozares arodbiedrību ir kopš 2011.gada, un regulāri tiek atjaunots.