Savukārt LRA priekšsēdētāja Baiba Liepiņa saprot plakāta vēstījumu. Viņa saka, ka nevarot noliegt to, ka tiešām ir sievietes, kas vēlas aizvilināt kādas citas sievietes vīrieti. Bet jautājums, pēc viņas teiktā, ir par to, vai mēs kā sabiedrība gribam, lai šāds vēstījums attīstās talāk.
Runājot par macībām, kas gūtas pēc “plakātu skandāla,” Madara Kanasta cer, ka pēc šī gadījuma, nākamreiz citi mākslinieki padomās par to, vai viņu mākslas darbi ir piemēroti konkrētai videi un kontekstam.
Savukārt LRA vadītāja Baiba Liepiņa uzsver: svarīgi izprast vienam otru, un veidot dialogu. Pēc sievietes domām, par sabiedrībā neērtām tēmām ir jārunā arī ar bērniem, un ir jāsaprot, ka māksla var būt izaicinoša un nepatīkama.
Disksusijas laikā runājot par to, ko turpmāk varētu darīt labāk, lai līdzīgi konflikti nerastos, telnieks Kristaps Gulbis domā, ka ir efektīvāk jāsadarbojas nevalstiskajām organizācijām.
“Ja sadarbība nevalstisko organizāciju starpā būs efektīvāka, mēs virzīsimies pareizākā virzienā,” domā mākslinieks.
Centra “MARTA” jaunatnes projektu koordinatore Madara Kanasta iestājas par konstruktīvas sarunas nepieciešamību, kas gan sākotnēji “plakātu skandālā” nebija. Tāpat jaunā sieviete atzīst nepieciešamību izvērtēt situāciju un atzīt kļūdas. Madara pieļauj, ka viena no tādām kļūdām bija tas, ka centrs uzreiz nāca klajā ar publisku aicinājumu novākt plakātus, nevis privāti vērsās pie “Ghetto Games” pārstāvjiem.
Savukārt Baiba Liepiņa iebilda:
“konstruktīva saruna rodas tad, kad mēs esam gatavi runāt cieņpilnā tonī un necelt brēku. Grūti iedomaties, ka mēs vienu pusi caur medijiem nosaucam par vainīgo un gaidīt, ka viņi baigi konstruktīvi runās. Viņi, protams, aizstāvēsies,” kritiska bija LRA priekšsēdētāja.