Ikdienā uzņēmumos ļoti bieži sastopu vadības līmeņa cilvēkus, kuri nav šauras tēmas eksperti, bet gan vadītāji, kuriem ikdienā jārisina gan personāla un komandas attīstības jautājumi, gan jābūt zinošiem par jaunākajām digitālā mārketinga un tehnoloģiju iespējām, gan tajā pašā laikā pašam jābūt līderim, kas prot uzstāties ne tikai sapulcēs, bet arī prezentēt uzņēmumu ārpus biroja sienām.
Šajā vasarā nolēmām sarīkot patiešām vērtīgu un iedvesmojošu darba dienu cilvēkiem, kuriem ikdienā atbildība sniedzas ārpus tēmas “mārketings”. "Digital Jungle" ir vienas dienas mārketinga un vadības konference, kurā galvenais vadmotīvs ir veiksmīga zīmola attīstība digitālajā vidē.
Nosaukums un galvenā tēma radās, pašiem esot uzņēmējiem un ikdienas sarunās dzirdot uzņēmēju un vadītāju problēmas, izaicinājumus un pieredzes stāstus. Pat daļa no konferences satura ir veidota, pateicoties vairāku uzņēmumu vadītāju atziņām: “Mēs vēlētos dzirdēt par šādu tēmu…”
Šodien digitālo iespēju un risinājumu ir tik daudz, ka to visu patiešām varam saukt par džungļiem. Konferences mērķis ir kopīgiem spēkiem katram atrast savu taku, lai pārstāvētā uzņēmuma zīmols veiksmīgi attīstītos.