Latvijā darbību sācis Lietuvas pasākumu reklamēšanas un biļešu tirdzniecības tirgū strādājošais uzņēmums "Tiketa", aģentūru LETA informēja kompānijas pārstāvji.
Latvijā darbību sācis jauns Lietuvas biļešu tirdzniecības uzņēmums
Pasākumu organizatoriem Latvijā kompānija nodrošinās biļešu pārdošanas platformu, iespēju izmantot tās radīto sistēmu, kurā organizatori var veikt satura un vizuālas izmaiņas pēc nepieciešamības. Tāpat starp pakalpojumiem būs arī atbalsts mārketinga jautājumos, tostarp sociālo mediju atbalsts "google" un "youtube" reklāmai, sabiedriskajām attiecībām un tiešā mārketinga kampaņām, ieteikumi pasākumu popularizēšanai, padomi, kā vislabāk izmantot sociālos medijus.
"Latvijas tirgū esam pamanījuši brīvu nišu, ko varam aizpildīt kā uzticams partneris. (...) Šobrīd Lietuvā apkalpojam aptuveni 10 000 pasākumu gadā, un mūsu mērķis tuvākajā nākotnē ir kļūt par vērā ņemamu spēlētāju arī Latvijā," sacīja "Tiketa" ģenerāldirektors Andrijus Žauberis.
Viņš piebilda, ka viena no "Tiketa" lielākajām priekšrocībām ir darbs Latvijas un Lietuvas tirgos, kas dod iespēju pasākumu rīkotājiem abās valstīs palīdzēt sasniegt auditoriju otrā valstī.
"Tiketa" Lietuvas tirgū darbību sāka 2004.gadā un gada laikā apkalpo aptuveni 10 000 pasākumu un pārdod vairāk nekā vienu miljonu biļešu.
Saskaņā ar kompānijā sniegto informāciju, "Tiketa" ir viens no lielākajiem izklaides pakalpojumu sniedzējiem Baltijā. "Tiketa" ir Lietuvā lielākās izklaides uzņēmumu grupas "Seven Entertainment" daļa. "Seven Entertainment" apvieno sabiedrības, kas nodarbojas ar arēnu pārvaldīšanu, pasākumu organizēšanu un apkalpošanu, kā arī biļešu tirdzniecību.