Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

Kas tas ir?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Dacia Duster
Dacia Duster Foto: Publicitātes foto

Stingri ņemot, pie cruise-control Duster tika jau pirms gadiem sešiem, pirmās modernizācijas jeb "feislifta" laikā, kad stikla pacēlāju un spoguļu regulēšanas pogas no steigā piemeklētām pozīcijām pārcēlās turp, kur tās atrodas vairumā automašīnu - uz vadītāja durvīm. Tālaika uzlabojumi atspoguļoja situāciju aktuālajos Renault modeļu interjeros, kas vēl tikai gatavojās pārejai uz milzu planšetēm viduskonsolē un citiem vadītāja saskarnes izlēcieniem. Bet ko iesākt ar Dacia Duster, kam 2017. gadā pienāca rinda uz īstu restartu?

Pareizi, atstāt tādu, kā ir, tikai smukāku. Tā nu Duster tika pie jauniem lukturiem un diskiem, izrieztiem priekšējiem spārniem, CO2 liesākiem benzīna motoriem (tātad turbo) un pirmo reizi mūžā - sava, oriģināla, nevis no veciem Renault un kartupeļu kombainiem salasīta salona. Četrspieķu stūre nes Dacia logotipu lepnāk kā jebkad, paneļa vidu rotā trīs stilīgi apaļas ventilācijas atveres, bet viduskonsole zem tām BMW stilā pavērsta pret vadītāju. Funkciju pogas izkārtotas glītā vienlaidus rindā, bet zem tā - mon deu! - īsta klimata kontrole ar elektroniskiem simboliem tieši kloķīšu centrā. Spoguļu regulēšanas kloķītis no durvīm pārcelts aizsargātākā vietā - uz paneļa pa kreisi no stūres. Firma!

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto
Nepalaid garām!
Uz augšu