Ideja par Corniche un sekojoša sērijveida modeļa izstrādi Bentley radās, kad grieķu sacīkšu braucējs Andrē Embirikoss savām vajadzībām pasūtīja sporta mašīnu, par bāzi ņemot Bentley 4 ½ Litre šasiju un to apgādājot ar vieglāku un aerodinamiskāku virsbūvi no duralumīnija. Iedvesmojoties no iznākuma, Bentley inženieri un vadība nolēma, ka būs nepieciešams izstrādāt arī analogu topošā sedana Bentley Mark V sportisko versiju. 1939.gada pavasarī tās prototips Corniche bija gatavs.
Corniche pamatā bija vieglāka šasija, forsēts topošā Mark V dzinējs un cita pārnesumkārba. Mašīnas virsbūvi izstrādāja un izgatavoja Parīzes virsbūvju dizaina ateljē Carrosserie Vanvooren.
Kā raksta Motor.ru, automobilis franču dizaineriem sanāca visnotaļ futūristisks, jo uzsvars tika likts uz aerodinamiku, tātad iespējami mazu vēja pretestību, bet plūdlīnijas formas autobūvē vēl nebija kļuvušas par modes lietu. Corniche patiesībā visai ievērojami atšķīrās no tā laika Bentley, jo tas jau bija auto bez masīvā vertikālā radiatora režģa.
Automobiļa montāža tika pabeigta 1939.gada maijā, un Corniche nekavējoties tika izmēģināts Bruklendsas sacīkšu trasē, kur sasniedza 100 jūdzes jeb 161 kilometru stundā. Standarta Mark V uz to nebija spējīgs. Nedaudz vēlāk, tā paša gada jūlijā, prototips tika nogādāts Francijā, taču tur cieta sadursmē ar autobusu. Par laimi, ne pārāk nopietni, lai Carrosserie Vanvooren nespētu spēkratu atjaunot.