Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

KFC restorānos Latvijā nodrošinās vairāk nekā 250 jaunas darba vietas

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”darbu nupat kā uzsācis jauna koncepta “Kentucky Fried Chicken” (KFC) restorāns. Līdz ar otrās starptautiskā restorānu tīkla filiāles atvēršanu un pasaulē iecienītā zīmola straujo paplašināšanos Latvijas tirgū, franšīzes jaunie īpašnieki, Igaunijas uzņēmums “Apollo Group”, aktīvi meklē darbiniekus, ko rūpīgi atlasa un apmāca, balstoties uz globāli izstrādātiem klientu servisa standartiem. Šobrīd KFC Baltijā nodrošina darba vietas aptuveni 130 darbiniekiem, bet jau tuvāko trīs gadu laikā tās plānots palielināt līdz pat 800, investējot apmācību programmās un trīskāršojot restorānu skaitu.

Līdz ar jaunā koncepta ieviešanu KFC piedzīvo ne tikai vizuālas izmaiņas – restorānu dizains tiek ieturēts modernā stilā un gaišos toņos, iemiesojot KFC raksturīgās klasiska amerikāņu dainera vērtības –, bet arī īsteno rūpīgi izstrādātu pasaules līmeņa darbinieku apmācību programmu, kas ļauj nodrošināt nemainīgi izcilo apkalpošanas kvalitāti un piedāvāt oriģinālās KFC ēdienu receptes un zīmolam raksturīgās garšu kombinācijas.

Programmas ietvaros restorānu darbinieki tiek sūtīti apmaksātās apmācībās uz ārzemēm, kur tie vairāku mēnešu garumā piedalās gan teorētiskajās, gan praktiskajās nodarbībās latviešu un angļu valodā. Šajā laikā darbinieki apgūst restorāna globālos darba noteikumu standartus un veic dažādus ar klientu servisa nozari saistītus testus, kas ļauj noteikt to atbilstību izvēlētajai darba pozīcijai.

Katra līmeņa darbiniekam ir jāpabeidz zemāk esošo līmeņu apmācību programma, lai sekmīgi nokārtotu eksāmenus, turklāt teorētiskās zināšanas nepieciešams apgūt un pierādīt arī praksē.

Kompānijas kolektīvu apmāca augstākās klases profesionāļi no “Apollo Group” franšīzes partneruzņēmuma YUM Brands, un būtiski, ka topošajiem darbiniekiem pilnībā apmaksātā apmācību komandējuma laikā tiek segti arī ceļošanas un uzturēšanās izdevumi. Ikdienā KFC komandai pieejama arī tiešsaistes mācību platforma, kur iespējams gan atsvaidzināt esošās zināšanas, gan nokārtot dažādus testus un obligātos eksāmenus. Plānots, ka jau tuvākajā nākotnē jaunu apmācību centru paredzēts atvērt arī tepat, Baltijas reģionā.

“Lai gan pašlaik Rīgas restorānu kolektīvs jau ir nokomplektēts, “Apollo Group” vienmēr ir atvērti jaunu, motivētu darbinieku piesaistei, jo tuvākajos gados Baltijas valstīs plānots atvērt vēl vismaz 20 jaunus KFC restorānus. Katrā restorānā ir nepieciešams restorāna menedžeris, asistenti, maiņu vadītāji un zāles darbinieki, turklāt mēs savā komandā gaidām gan cilvēkus, kuri vēlas strādāt nepilnu slodzi, piemēram, apvienojot darbu ar mācībām, gan arī nozares profesionāļus, kuri grib būvēt savu karjeru starptautiskā uzņēmumā. KFC meklē cilvēkus ar vēlmi mācīties un potenciālu augt, tāpēc fokusējamies nevis uz kvantitāti un iepriekšējo pieredzi, bet gan uz kvalitāti un motivāciju,” stāsta KFC vadītājs Baltijas valstīs Marius Stonkus.

Pateicoties tam, ka “Apollo Group” ir daļa no pasaules mēroga korporācijas YUM Brands, uzņēmums saviem darbiniekiem nodrošina arī dažādus papildu bonusus, kā arī motivē komandu uzlabot darba ražīgumu, izmantojot pavisam vienkāršu sistēmu – pirmkārt, visiem darbiniekiem ir skaidri zināms, kas ir jāsasniedz, lai kāptu pa karjeras kāpnēm, un, otrkārt, darbinieku sekmes vienmēr tiek uzslavētas un atalgotas.

Tāpat “Apollo Group” regulāri organizē arī komandu sacensības un dažādus saliedēšanās pasākumus, turklāt uzņēmums augstu vērtē arī klientu atsauksmes, tādēļ KFC mājas lapā ir pieejama atsauksmju veidlapa, kas restorānu tīklam ikdienā palīdz monitorēt un uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Svarīgākais
Uz augšu