Vienlaikus PTAC minēja, ka nepārtraukti tiek saņemti jautājumi par visa veida reklāmām tieši no nozaru uzņēmumiem, tostarp interneta veikaliem, telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem un kredītu starpniekiem, kurus šie grozījumi ir skāruši īpaši, jo liegta arī zīmolvārda reklāma, un to pārstāvošajām reklāmas aģentūrām, kā arī medijiem un to pārstāvošajām mediju aģentūrām.
"Pašreizējā tendence ir tāda, ka kredītu devēji reklāmas, kas līdz šim kopējā satura ziņā tika adresētas patērētājiem, adresē juridiskām personām, diemžēl nereti tiek piemirsts par vizuālā satura neatbilstību tekstuālajam vai audio saturam. Tāpat ir dažādas pieejas sava zīmolvārda reklāmai - izceļot sevi kā ilggadēju tirgus spēlētāju, nevis savus pakalpojumus. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma grozījumi liek uzņēmumiem mainīt pieeju sevis popularizēšanai un ietekme visvairāk jūtama tieši televīzijā un radio," pauda PTAC.
Tāpat centrā minēja, ka ir pamanāma tendence reklamēt kreditēšanas pakalpojumus elektroniskos sūtījumos patērētājam pirms reklāmas piedāvājuma apskatīšanas, jautājot patērētāja piekrišanu šo un turpmākos piedāvājumus saņemt.
Centrā arī atzina - kopš patērētāju kreditēšanas reklāmas ierobežojumu spēkā stāšanās atklāti pārkāpumi šķietami visos reklāmu veidos.
PTAC skaidroja, ka tostarp kredīta devēji - komersanti, kas ir preču pārdevēji, pakalpojumu pārdevēji (piemēram, telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēji), kas piedāvā norēķināties par preču vai pakalpojumu iegādi atlikta maksājuma, aizdevuma vai citas vienošanās veidā, nepiesaistot trešās personas finansējumu, vides reklāmās un interneta baneros, nereti turpina norādīt, piemēram, aizņēmuma likmi, kreditēšanas līguma darbības termiņu, veicamo ikmēneša maksājuma apmēru, sākotnējās iemaksas lielumu.
Arī interneta veikali savās mājaslapās un kredīta devēji, it īpaši interneta baneros, turpina norādīt skaitlisko informāciju par kredīta izmaksām. Kredīta devēju vides un it īpaši radio un televīzijas reklāmu projektos, kurus PTAC saņēmis pirmšķietama viedokļa sniegšanai, novērojami mēģinājumi zīmolvārda reklāmā ietvert arī patērētāju kreditēšanas reklāmu. Manāma arī elektronisko sūtījumu sūtīšana patērētājiem bez patērētāja nepārprotamas iepriekšējas piekrišanas saņemšanas. Pārkāpums ir arī salīdzināšanas vietņu darbība, kas kopš 2019.gada 1.jūlija vairs nav atļauta.