Baterijas uzlādēšana ir viegla un ātra, pilnīga transportlīdzekļa uzlādēšana notiek 1 stundas un 45 minūšu laikā, iespējama arī paātrināta uzlādēšanu, ja izmanto Wallbox(3).
Pilnpiedziņas režīms nodrošina uzlabotu vilci uz ceļiem vai apvidū ar šķēršļiem. Rezultāts – nevainojama saķere: lai to nodrošinātu uz slapjiem, dubļainiem, apsnigušiem vai līkumotiem ceļiem, jauda vienmērīgi tiek sadalīta uz visiem četriem auto riteņiem.
PEUGEOT 3008 HYBRID4 aksesuāri
HYBRID4 dzinējs ir pieejams tikai GT versijā ar ekskluzīvo Alcantara® Greval Grey salona apdari un īsta izturēta ozolkoka Grey Oak dekorējumiem. Ir arī jaunas autovadītāja palīdzības sistēmas (ADAS), kas aizgūtas no jaunā PEUGEOT 508: adaptīvā kruīza kontrole ar Stop & Go funkciju un palīdzība braukšanas joslas stāvokļa saglabāšanā.
Latvijā HYBRID4 versija būs pieejama 2020. gada pavasarī. Paejot dažiem mēnešiem pēc tās parādīšanās tirgū, HYBRID4 versijai sērijā pievienosies 225 ZS (vai 165 kW) divu riteņu piedziņas HYBRID versija, kurā būs kombinēti 180 ZS (vai 132 kW) PureTech dzinējs ar 110 ZS (vai 80 kW) elektromotoru transportlīdzekļa priekšējā daļā, kas būs savienots ar e-EAT8.
_______________________________________________________
(1) Līdz 32 g/km, atbilstoši iespējamajiem variantiem.
(2) 56 km, atbilstoši iespējamajiem variantiem.
(3) Īpaša 32 A kontaktligzda, kas savienota ar neobligātu 7,4 kW vienfāzes lādētāju.