Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

"Bite Latvija" pieprasījums pēc viedierīcēm pieaudzis sešas reizes

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Pasākums "Samsung" tehnoloģiju telpā, kura laikā iepazīstina ar jauno viedpulksteni.
Pasākums "Samsung" tehnoloģiju telpā, kura laikā iepazīstina ar jauno viedpulksteni. Foto: Ieva Čīka/LETA

Šī gada sešos mēnešos pieprasījums pēc dažādiem viedpalīgiem, salīdzinot ar identisku periodu pērn, pieaudzis sešas reizes, liecina mobilo sakaru operatora "Bite Latvija" dati.

Vislielākais pieprasījums ir bijis pēc viedpulksteņiem - šī gada sešos mēnešos tas palielinājušies par aptuveni 50%. Savukārt stabils pieprasījums izveidojies pēc "gudrajiem" putekļu sūcējiem.

Pēc "Bite Latvija" datiem, pieprasījums audzis arī elektroskūteriem un viedajiem televizoriem jeb "SmartTV". 

"Bite Latvija" mārketinga vadītāja Diāna Šmite prognozē, ka nākotnē mājsaimniecībās parādīsies arvien vairāk viedpalīgu, un, attīstoties lietu internetam, kam būs īpaša nozīme šo ierīču darbības sinhronizācijā un tālvadībā, šī tendence pastiprināsies vēl vairāk.

Jau ziņoja, ka "Bite Latvija" 2018.gadā strādāja ar 99,978 miljonu eiro apgrozījumu un 14,964 miljonu eiro peļņu.

"Bite Latvija" reģistrēta 2005.gada maijā, un tās pamatkapitāls ir 99,085 miljoni eiro. "Bite Latvija" vienīģa īpašniece ir "Bite Lietuva", kas ir starptautiskās aktīvu pārvaldīšanas kompānijas "Providence Equity Partners" uzņēmums.

Svarīgākais
Uz augšu