“Norwegian” nav vienīgā Eiropas aviokompānija, kas piedzīvo krīzi. Pēdējo gadu laikā vēsturē palikušas tādas aviokompānijas kā “Monarch” un “Flybmi” Lielbritānijā, kā arī “Air Berlin” Vācijā. Eksperti norāda, ka pie šīs situācijas vainojams degvielas cenu kritums, kā arī arvien pieaugošās izmaksas.
Ja akcionāri un kreditori piekritīs parādu atmaksas termiņa pagarināšanai, tad tas varētu palīdzēt kompānijai “noturēties virs ūdens” vēl aptuveni divus gadus.
“Norwegian” plāno pārcelt parādu atmaksas termiņu no 2019. gada decembra līdz 2021. gada novembrim. Otrais maksājums, kas paredzēts 2020. gada augustā, varētu tikt pārcelts uz 2022. gada februāri. Tieši tādēļ “Norwegian” vadība 16. septembrī tiksies ar akcionāriem un kreditoriem, lai spriestu par termiņu pārcelšanu.
Tāpat “Norwegian” ir paredzētas vairākas ekskluzīvās nosēšanās vietas Getvikas lidostā, no kurām arī tā plāno atteikties, lai ieekonomētu līdzekļus. Lidsabiedrības vadība uzsver, ka tiek aktīvi strādāts pie darbības restrukturizācijas, kam vajadzētu ļaut saglabāt kompānijas darbību.