Pilnībā atjaunota "Smart ID" darbība (4)

Papildināts
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Edijs Pālens/LETA

Dienu pēc banku pilnīgas atteikšanās no kodu kartēm, tehniskas problēmas otrdienas pirmajā pusē bija piemeklējušas autorizācijas rīku "Smart-ID". Kā novēroja portāls TVNET, ap plkst 13.30 rīka darbība tika pilnībā atjanunota.

Iepriekš, mēģinot autorizēties ar "Smart-ID", viedtālruņa ekrānā parādījās uzraksts, ka pakalpojums īslaicīgi nav pieejams, un tas būs pieejams jau drīzumā. Laika posmā no 11.45 līdz 13.30 nebija iespējams veikt maksājumus ar internetbankas palīdzību. 

"SK ID Solutions" pārstāve Sanita Meijere aģentūru LETA informēja, ka problēmas konstatētas otrdienas plkst. 11.45.

"SK ID Solutions" velta visas pūles, lai problēmu atrisinātu iespējami ātri.

"Mēs atvainojamies klientiem un visiem "Smart-ID" lietotājiem!" pauda Meijere.

Jau ziņots, ka igauņu uzņēmums "SK ID Solutions" risinājumu "Smart-ID" prezentēja 2017.gada sākumā. To var izmantot e-pakalpojumu nodrošināšanai finanšu, izglītības, telekomunikāciju, enerģētikas, mazumtirdzniecības un arī dažādu valsts pakalpojumu nodrošināšanai. 

Par tehniskajām ķibelēm ziņo arī cilvēki sociālajos tīklos. 

Svarīgākais
Uz augšu