Tas, savukārt, saskan ar “John Lewis” veikto pētījumu, kurā noskaidrots, ka naktī vislielākos izdevumus veic sievietes. Tomēr – nākas secināt, ka vīrieši savus pirkumus interneta veikalos veiks vēl vēlākās nakts stundās nekā sievietes.
Tāpat pētījumā uzskaitītas piecas populārākās preču grupas, kas vēlu naktī vai ļoti agri no rīta piesaista vislielāko pircēju uzmanību. Tās ir gultas pārvalki, televizori, klēpjdatori, mobilie tālruņi, kā arī saldētavas.
27 gadus vecais Lūks britu raidorganizācijai BBC norādīja, ka viņš un viņa dzīvesbiedre ik nedēļu strādā 45-50 stundas, tieši tāpēc iepirkšanās notiek interneta vidē – tas palīdz ātrāk iegādāties nepieciešamās preces, kā arī ļauj vairāk laika pavadīt kopā ar savu otro pusīti.
Fīlds gan norāda, ka naktī veiktie pirkumi internetā, visbiežāk, ir daļa no “iepirkšanās maratona”, kas parasti sākas jau dienas laikā.
Tirgotāji uzsver, ka lielākā daļa pirkumu nav veikti impulsīvi. Parasti patērētājs apskata preci vismaz vien vienu reizi, visticamāk, vēl atrodoties darbā, skatoties interneta veikala mājaslapu datorā. Pēc tam tiek pieņemts lēmums, kas vakarā tiek īstenots – pirkums notiek nu jau ar mobilā telefona palīdzību.
Taja Džonstone, kas strādā slimnīcā, saka, ka viņa iepriekš preces, kuras vēlētos iegādāties, saglabā īpašā sarakstā. “Vēlu vakarā es sēžu un pārskatu iespējamo pirkumu sarakstu, ko esmu sastādījusi iepriekš. Nezinu kāpēc, bet ap 23:47 vakarā pat visai briesmīgi apģērbu gabali liekas diezgan labi un velkami,” skaidro sieviete.