Agrāk galveno uzsvaru “Victoria’s Secret” savās reklāmās lika uz tā saucamajiem “eņģeļiem” - uz slavenām supermodelēm, kā Džidži Hadidu vai Kendalu Dženri. Tomēr šāds kompānijas solis atbaidīja daudzas potenciālās klientes, kā arī izpelnījās plašu kritiku saistībā par “zīmola atrautību no reālās dzīves”.
Saistībā ar “ideālo skaistuma etalonu” reklamēšanu, “Victoria’s Secret” atteicās no ikgadējā televīzijas modes šova rīkošanas, šo soli skaidrojot ar nepieciešamību “evolucionēt un mainīties, lai uzņēmums spētu augt”. Šovā, kura laikā modeles staigāja kameru priekšā atklātā apakšveļā, rotājušās ar dārglietām, daudziem likās kā seksisma paraugs, kas ir “atrauts no reālās dzīves”, rakstīja “Reuters”.
Tā, piemēram, augustā par savu aiziešanu no kompānijas paziņoja mārketinga direktors Edvards Razeks, kurš uzņēmumā nostrādāja vairāk nekā 30 gadus. Tieši viņam tiek pārmests, ka tieši Razeks nospēlējis galveno lomu, lai “Victoria’s Secret” mārketinga stratēģija kļūtu par “pārlieku lielas seksualitātes uzsvēršanu”.
Pēdējo ceturkšņu laikā “Victoria’s Secret” saskaras ar pārdošanas rezultātu būtisku kritumu, norāda “The Wall Street Journal”. Tāpat arī uzņēmuma māteskompānija “Bath & Body Works” kopš 2015. gada slēdz no 10 līdz 30 veikaliem ik gadu. Šogad tiek plānots slēgt 55 veikalus, bet nākamajā gadā – vēl 40-60 visā pasaulē.
Tiek norādīts, ka “Victoria’s Secret” īpašnieki – uzņēmums “L Brands” šī gada laikā piedzīvojis akciju vērtības kritumu gandrīz 35% apmērā. Tāpat “Victoria’s Secret” pārdošanas rezultāti šī gada laikā kritušies par gandrīz vienu desmito daļu.
Kā skaidro “L Brands” kompānijas pārstāvji, tieši arī neveiksmīgais sniegums biržās ir viens no iemesliem, kādēļ kompānijai ir jāveic izmaiņas savā imidžā, tādējādi sākot jaunas un nebijušas mārketinga kampaņas.