Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Kas tas ir?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Opel Combo
Opel Combo Foto: Normunds Avotiņš

Opel Combo ir Peugeot Rifter/Partner, Citroen Berlingo un nu jau arī Toyota ProAce City tehnisks dvīņubrālis. Pirms pārtapt no trio par kvartetu, PSA grupā izstrādātais un arī ražotais modelis ieguva Van of the Year 2019 jeb Gada furgona titulu. Nevar noliegt, ka šī modeļu sērija šobrīd ir viena no progresīvākajām savā klasē, jo dzinēju, aprīkojuma, apdares kombināciju un praktiskā snieguma ziņā tie ir ārkārtīgi vispusīgi automobiļi, - turklāt kā pārliecinājāmies uz "grupas vadītāja" Peugeot Rifter parauga, arī labi brauc, ja vien neizvēlas vājāko 75 ZS dīzeli, kurš gan ir pagalam gaudens.

Opel Combo no pārējiem "Džeksonu brāļiem" atšķiras ar oriģinālu un diezgan ietiepīgu priekšdaļas izteiksmi, konservatīvāku instrumentu paneli un stūri, kā arī atšķirīgām aprīkojuma pakotnēm. XL apakšmodelim ir vai nu ļoti liels un garš bagāžnieks, vai trešā sēdekļu rinda. Tā sastāv no diviem atsevišķiem sēdekļiem, kurus var lietot, salocīt un izņemt pēc nepieciešamības. Šāds risinājums ir nesalīdzināmi elastīgāks par viengabala "sarkofāgiem", kurus vienatnē nevar nedz lāgā iecelt, nedz izcelt. Combo Life XL aizmugurē pasažieri var moži ielekt pa aizmugurējām durvīm, jo starp sēdekļiem ir eja, kuru var izmantot arī kā dabisku velosipēdu turētāju, ja pasažieru aizmugurē nav.

Foto: Normunds Avotiņš
Uz augšu