Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Kā tas brauc?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Opel Combo
Opel Combo Foto: Publicitātes foto

Ar 1,5 litru turbodīzeļa jaudīgāko versiju (130 ZS) un astoņu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu Opel Combo Life dinamika nepiekāpjas vieglajiem automobiļiem. Combo pat ir pārnesumu lāpstiņas zem stūres! Kā jau komercauto pieklājas, piekare ar 16 collu riteņiem ir diezgan imūna pret bedrēm un apgrieziena rādiuss ir daudz mazāks, nekā jūs varētu gaidīt no tik gara automobiļa. Skaņas izolācija vienmēr varētu būt labāka, un kabīnes aizmugurē trūkst ventilācijas lūku, kamdēļ karstās dienās gribas atvērt logu. Laimīgā kārtā tas ir izdarāms, jo Opel Combo Life ir pilnībā nolaižami sānstikli arī slīddurvīs. Tomēr gausā gaisa aprite sola apjomīgā salona apsildes problēmas ziemā, tāpēc ieteicams laikus apsvērt autonomās apkures uzstādīšanu.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Demonstrācijas auto aprīkots ar virkni vadītāja asistentu, no kuriem noderīgākais pilsētā ir sadursmes brīdinājums ar automātiskās avārijas bremzēšanas funkciju, savukārt ārpus apdzīvotām vietām palīdz ceļazīmju lasītājs. Mūsdienās tik smalkas ietaises nav liegtas arī komerctransportam. Centrālais displejs ir savdabīgs Peugeot un Opel infosistēmu hibrīds, tāpēc ne vienmēr ir intuitīvs un raits, taču vismaz ir liels.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto
Uz augšu