Kas to pirks?
Kopš vairums lielo minivenu pazuduši no cenu lapām, bet atlikušie kļuvuši neadekvāti dārgi (paskatieties vien, cik šodien maksā jauns VW Sharan!), komercfurgonu pasažieru modeļi iemantojuši negaidītu pircēju interesi, sevišķi, ja automašīnu ar krēsliem var izmanīties piereģistrēt kā N1 kategorijas transportlīdzekli, optimizējot nodokļu slogu. Pat, ja tas nav iespējams (Combo Life XL ir tieši tāds gadījums), jaunākajiem vieglajiem auto un krosoveriem līdzvērtīgi aprīkots, par jebkuru SUV ietilpīgāks un pilnīgi noteikti lētāks people-mover daudziem šķiet vilinoša alternatīva, pat ja iekšā nedaudz ož pēc ruberoīda. Vajadzības gadījumā vāģi var transformēt par kravas automašīnu vai pārvietojamu moteli.
Plašais lietojums atsver tos divdesmit komforta, apdares un prestiža procentus, kuru pietrūkst līdz īstai pasažieru automašīnai. Piedevām furgons ir relatīvi lēts un, protams, ekonomisks. Opel Combo XL maksā sākot ar 20 368 eiro, bet Cool Grey krāsā gluži kā no Audi RS plaukta un dažnedažādām ekstrām - 27 170 eiro, kas ir tuvu iespējamiem cenu griestiem. Jā, franču analogi mēdz būt lētāki, taču Combo tos pārspēj ar konservatīvi elegantu mērskalu paneli un vācu automašīnai tipisku stūres ratu.
Opel Combo Life XL sākuma cena ir 20 368 eiro, ar dīzeļdzinēju 21 074 eiro, ar dīzeļdzinēju un automātisko pārnesumkārbu - no 23 696 eiro.