Aptuveni 400 dažāda līmeņa reklāmas speciālistu jaunajā pasākumu telpā “Hanzas perons" pulcējās uz “Facebook" organizēto pasākumu “Hello Latvia". “Facebook" speciālisti lekcijās visas dienas garumā atgādināja jau zināmas lietas, stāstīja par jaunumiem un informēja, kādas papildu iespējas “Facebook" platformā paredz reklāmdevēju sadarbība ar “Httpool Baltics", portālu TVNET informēja "Httpool" pārstāvji.
"Httpool Baltics“ oficiāli uzsāk sadarbību ar “Facebook"
Tiek norādīts, ka šogad izsludinātā abu uzņēmumu - "Facebook" un "Httpool" sadarbība sāk ieņemt praktiskas aprises.
“Facebook" ir lielākais sociālais tīkls pasaulē. Līdz ar to tas nemainīgi saglabā arī ietekmīga reklāmas tirgus spēlētāja pozīcijas. Iepazīstinot ar jaunumiem, tā pārstāvji uzsvēra četras šobrīd aktuālas tendences, ko būtu svarīgi atcerēties jebkuram uzņēmumam.
Veidojot reklāmas radošo risinājumu, tam ir jābūt piemērotam izmantošanai mobilajā vidē, mērķauditorijas atlase līdzinās sāls daudzumam ēdienā - tā nedrīkst būt ne par maz, ne par daudz. Garšīgākais ēdiens būs ar pareizo sāls daudzumu.
Tāpat, plānojot reklāmas kampaņas, jāņem vērā cilvēku dzīves ritms un viņa dzīves nozīmīgie notikumi, reklāmas efektivitāte ir pastāvīgi jāmēra, datos ir “jāieklausās" un tiem jāpielāgo tālākās aktivitātes.
“Facebook" reklāmas partneris - “Httpool Baltics" - ir "Twitter", "Linkedin", "Spotify" un tagad arī "Facebook" oficiālais pārstāvis reģionā, kas būtiski atvieglo reklāmdevēju darbu šajos medijos. Uzņēmums ir pārstāvēts 22 pasaules valstīs, un 2017. gadā tas kļuva par daļu no “Sony Pictures Television Networks". Baltijas valstīs “Httpool" strādā kopš 2015. gadā, un šobrīd visu trīs Baltijas valstu birojos strādā jau 50 darbinieku.
"Kādas priekšrocības vietējiem reklāmdevējiem nodrošinās “Facebook" un “Httpool Baltics" sadarbība? “Tā palīdzēs ieviest dažādus “Facebook" reklāmas risinājumus jebkura lieluma uzņēmuma reklāmas kampaņās. Vietējiem uzņēmumiem būs nodrošināta piekļuve plašākām reklāmas iespējām, lai paplašinātu savu biznesu vietējā un starptautiskā mērogā. "Facebook pastāvīgi mainās un ievieš jaunus tehnoloģiskos un reklāmas risinājumus, kuriem ir sarežģīti izsekot līdzi un reaģēt gana ātri. Tāpēc Httpool Baltics reklāmdevējiem palīdzēs orientēties šajā strauji mainīgajā vidē," saka “Httpool Baltics" uzņēmuma vadītājs Arnis Ozols.
"Atbalsts reklāmdevējiem tiks nodrošināts dažādos veidos. Notiks izglītojoši pasākumi - apmācības, darbsemināri un kvalifikācijas celšanas kursi. “Httpool Baltics" komanda nodrošinās dažādus, arī radošus, padomus reklāmas kampaņu stratēģisko mērķu sasniegšanai. Tāpat speciālisti ir gatavi parūpēties par tehnisko atbalstu, piemēram, lapas iestatīšanu, pielāgošanu, kā arī piedāvā labus finansiālos nosacījumus, piemēram, pēcapmaksu. "Mēs esam gatavi nodot savas zināšanas mūsu klientiem, tādējādi panākot, ka viņi veiksmīgāk darbojas “Facebook" platformā un sasniedz izvirzītos biznesa mērķus. Daudzi no tiem, kuri vēršas pie mums, digitālo mārketingu un “Facebook" jau pārzina augstā līmenī, taču mūsu mērķis ir pilnveidot šīs zināšanas ar dažādu izglītojošo iniciatīvu un jaunākās informācijas nodošanas palīdzību pa tiešo no Facebook pārstāvjiem," rezumē Ozols.