Kas tas ir?
Klasiskā XC tiešākais pēctecis ražots uz jaunākā Volvo V60 bāzes, papildinot starta komplektu ar augstāku klīrensu, obligātu visu riteņu piedziņu un, tāpat kā V90 XC, īpašu balstiekārtu. Vizuālās īpatnības aprobežojas ar tradicionālo plastmasas "aizsargkedu" visapkārt virsbūvei un speciāla dizaina riteņu diskiem. Tā kā V60 ražots uz Volvo modulārās SPA platformas, tā salons ir pat plašāks nekā pēdējam V70 XC, bet bagāžnieks nav daudz mazāks - 529 litri.
XC uzkabe V60 piestāv tik labi, ka tas tikpat labi varētu būt jau piedzimis kā Cross Country, un tikai pēc tam transformējies par parastu universālis.
Daži pat uzskata, ka V60 Cross Country ir visskaistākais mūsdienu Volvo un varbūt pat visglītākais universālis vispār.
Dzinēji ir tikai divi - 250 ZS benzīna turbo (T5) un tikpat liels 190 ZS turbodīzelis (D4), protams, tikai un vienīgi ar automātisko pārnesumkārbu. Tā kā interjers līdz pat planšetei viduskonsolē atkārto V60/S60, pie tā daudz nekavēšos. Labāk uzreiz pāriesim pie braukšanas.