Pērnavas pašvaldība un Igaunijas Investīciju un tirdzniecības aģentūra kopā ar astoņiem Pērnavas ūdensdziedniecības centriem un viesnīcām plāno mārketinga kampaņu Rīgā "Pērnava ir tepat aiz stūra", kuras mērķis ir popularizēt Latvijas iedzīvotājiem Igaunijas dienvidrietumu kūrortpilsētu kā pievilcīgu netālo brīvdienu galamērķi, kas piedāvā vairākas labas kvalitātes atpūtas iespējas.
Pērnava īstenos mārketinga kampaņu Rīgā
Kampaņa notiks oktobrī un novembrī, mudinot Latvijas iedzīvotājus rudens un ziemas mēnešos doties uz Pērnavu. Kampaņas mērķis ir panākt, lai klusajā tūrisma sezonā gada izteiksmē Latvijas iedzīvotāji Pērnavā pavada par 20% vairāk nakšu.
Plānotās kampaņas mērķauditorija ir 25-55 gadus veci rīdzinieki, kas labprātāk ceļo kopā ar ģimeni vai draugiem, paši veic savu brīvdienu rezervācijas, meklē augsta līmeņa apkalpošanu un dalās ar savu pieredzi sociālajos medijos.
"Pērnavai Rīga ir ļoti pievilcīgs un liels tirgus. Tallinā, kas mums arī ir ļoti nozīmīgs tirgus, dzīvo 440 000 cilvēku, bet Rīgas iedzīvotāju skaits sasniedz 724 000. Tādējādi tirgus Rīgā ir par 60% lielāks nekā Igaunijas galvaspilsētā. Arī Rīgas tuvums Pērnavai ir nozīmīgs - brauciens no Tallinas uz Pērnavu ir divas stundas ilgs, bet no Rīgas tas ir divas ar pusi stundas jeb tikai par pusstundu ilgāks," klāstīja Pērnavas pašvaldības galvenā tūrisma attīstības speciāliste Orvika Reilenda.
Pērnava jau vairākus gadus ir reklamējusies Latvijā. Šogad kampaņā galvenā uzmanība būs pievērsta dažādām mārketinga aktivitātēm, video un vides reklāmai, ka arī reklāmas materiāliem sociālajos medijos un presē.
Mārketinga kampaņas kopējās izmaksas ir 45 000 eiro. Tajā piedalās Pērnavas pašvaldība, Igaunijas Investīciju un tirdzniecības aģentūra, "Viiking Spa Hotel", "Estonia Resort Hotel & Spa", "Estonia Medical Spa & Hotel", "Health Center & Hotel Wasa", "Wasa Resort", "Villa Wesset", "Parnu Rannahotell" un "Strand Spa & Conference Hotel".