Lai parakstītu līgumu, iedzīvotājiem nepieciešams personu apliecinošs dokuments un internetbankas piekļuves dati, ko līguma slēdzēji izmantos ienākšanai portālā "eParaksts.lv".
Savukārt 7.oktobrī "eParaksta" komanda dosies arī uz Jelgavas VID Klientu apkalpošanas centru, Lielā ielā 6, lai arī Jelgavas iedzīvotājiem nodrošinātu iespēju saņemt "eParakstu" viedtālrunī.
Viņa piebilda, ka mobilā lietotne "eParaksts mobile" ieviesta 2018.gada sākumā, lai nodrošinātu iedzīvotājiem iespēju apliecināt e-identitāti darbam un dokumentu parakstīšanai portālā "eParaksts.lv". Pērn martā šī iespēja tika ieviesta arī VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS).
Pēc Sprugaines teiktā, e-identitātes apliecināšana ar "eParaksts mobile" ieviesta arī virknē populārāko valsts un privātā sektora klientu apkalpošanas portālu.
Kā sacīja Sprugaine, "eParaksts mobile" e-identitātes apliecināšanai portālā "eParaksts.lv" un citviet šogad lietots nepilnu pusmiljonu reižu.
Nākamajā nedēļā ierastajā kārtībā darbosies arī "eParaksta" Klientu apkalpošanas centrs Uzņēmumu reģistra telpās, Pērses ielā 2, Rīgā, kur gan Uzņēmuma reģistra klienti, gan jebkurš cits interesents var saņemt eParakstu viedtālrunī, kā arī palīdzību datora sagatavošanai, lai sāktu eID kartes vai eParaksta kartes lietošanu.